معرفی ماشین های لوکس جهان «10 خودرو لاکچری دنیا

موتور شش سیلندر این مدل لوکس، با استفاده از سیستم AWD، نیرو را به هر چهار چرخ منتقل میکند. پس از لیست سال گذشته خودروهای گران قیمت و لوکس ۲۰۱۹، اکنون به سراغ لیستی از ۱۰ خودروی لاکچری برتر سال ۲۰۲۰ رفتهایم تا علاقمندان به آشنایی با برترین و لوکسترین خودروهای دنیا، با جدیدترین و لوکس ترین خودروهیا 2020 نیز آشنا شوند. تمامی این ماشینها، محصولات برندهای معتبر و نام آشنای صنعت خودروسازی هستند، برندها و کمپانیهایی که سالها است در عرصه طراحی و ساخت خودروهای لاکچری حضور دارند و ثابت کردهاند که لایق اعتماد مشتریان هستند. خودروهای لوکس همیشه طرفداران زیادی دارند. معمولا افرادی که این ماشینها را خریداری میکنند، یا خودشان آن را میرانند یا راننده دارند. کابین آن، طراحی کم و بیش معمولی دارد، اما در آن احساس راحتی میکنید. طراحی کابین آن به گونهای است که رقبای آلمانیاش به گرد پایش نمیرسند. موتور آن به گونهای طراحی و ساخته شده است که به راحتی بتوانید حجم بزرگ این مدل را مدیریت کنید. موتورهای آن به قدری گشتاور تولید میکنند که به هیج عنوان پستیها و بلندیهای جاده را حس نمیکنید. اگر درباره فضای داخل کابین میپرسید، باید بگوییم که فضای جادار آن، به صندلیهای بسیار راحت مزین شده است.

همچنین داشتن عملکرد خوب و حس و تجربه آرام به هنگام رانندگی و سفر با این مدلها، اهمیت بسیار زیادی دارد. به عقیده برخی از منتقدان، تکنولوژی استفاده شده در این مدل، به خوبی مدلهای هم سن و سالش نیست، اما همچنان نفسگیر است. این محصول ترکیبی از تمامی مدلهای خوب عالم خودروسازی است. با اینکه این مدل بزرگ و سنگین است، اما در جاده به خوبی وزن خود را مدیریت میکند. با این ماشین، احساس میکنید که خاص هستید و در پایان روز حس خوبی خواهید داشت. مانند اکثر مدلهای این لیست، این محصول هم با پیشرانههای مختلفی ارائه میشود که همگی قوی و باکیفیت هستند. در واقع مدلهای کمی در دنیا، حریف LS میشوند. استانداردهای استفاده شده در این مدل، بسیار بالاست. به هنگام خرید این محصول، با گزینههای مختلفی برای انتخاب موتورهای آن مواجه میشوید. فضای داخلی آن جادار بوده و از متریال اعلایی در ساخت آن استفاده شده است. نسل چهارم رینج روور که جدیدترین نسل آن محسوب میشود، با داشتن طراحی باورنکردنی، بدنه آلومینومی و ظاهری فوق لوکس، یک انقلاب اساسی در تاریخ کمپانی سازنده آن محسوب میشود.

بخوانید:  انواع رنگ خودرو

به نظر بعضیها این مدل زشت است اما حتی همان افراد هم نمیتوانند منکر پرستیژ و کلاس آن شوند. لکسوس، همیشه انتخاب افراد لاکچری پسند است، خصوصا در کشورهای اروپایی مانند بریتانیا. در عین حال باید با بهره گرفتن از آخرین تکنولوژی و رابط کاربری مناسب، برای بسیار از افراد مانند یک دفتر کار متحرک عمل کنند و به همان اندازه کامل باشند. منتقدان باور دارند با اینکه این مدل بسیار جذاب و باکیفیت است، اما گرما و فضای داخلی دوست داشتنی مرسدس S کلاس را ندارد. اکثر این ماشینها بزرگ و جادار مانند برخی از لیموزینها، شاسی بلندها و بعضی از خودروهای سدان هستند. همانطور که میدانید، این مدل محصول یکی از پایه گذاران ساخت خودروهای الکتریکی در عصر مدرن است، یعنی ایلان ماسک. هرچی از خوبیهای این مدل بگوییم کم است. با این حال، هرچه که از یک خودروی لوکس توقع دارید، در این مدل متمرکز شده است. با این حال به دلیل نداشتن قابلیت آفرود، این مدل مورد انتقاد قرار گرفته است. با توجه به وزن بالای آن، رانندگی با LS بسیار دلچسب و خاطره انگیز است. کیفیت، به جذابیت این مدل اضافه میکند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سایت بی درایو.

کابین این ماشین لوکس و دوست داشتنی ساکت و جادار بوده و فضای بخش بار آن نیز جادار و بزرگ است. جدیدترین نسل از آئودی A8، بسیار بیشتر از یک ماشین قوی است. مدل E ترون، اولین قدم کمپانی آئودی در تولید ماشینهایی که آلایندگیشان صفر است سایت بی درایو بود. اولین مدل از بی ام و سری ۷ در سال ۱۹۷۷ وارد بازار شد و همواره در سایه مرسدس بنز زندگی کرده است. از ویژگیهای بارز آن، میتوان به بی سر و صدا بودن و راحتی آن اشاره کرد. شاید متریال استفاده شده در آن به کیفیت محصولات مرسدس بنز و بی ام و نباشد، اما قطعا از طراحی جذاب و گیرایی برخوردار است. تفاوت آن با دیگر مدلهای کمپانی تسلا، در سرعت بالا و لوکس بودن آن است. برخلاف دیگر مدلهای ذکر شده در این لیست، این مدل تنها یک پیشرانه انتخابی دارد. در واقع شاید بنز کلاس S به اندازه جگوار ایکس جی (Jaguar XJ) از لحاظ بصری جذاب و گیرا نباشد، اما بسیاری معتقدند که رانندگی با آن تجربیاتی به همراه دارد که بسیار از ظاهر دیگر ماشینهای لوکس جذابتر است.

بخوانید:  چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟ با انواع شاسی بنلد اشنا شوید کاروکیا | bedrive