چگونه دفترچه‌های راهنمای لوازم خانگی و دستگاه‌ها را پیدا کنیم! | dlcatalog

چگونه دفترچه‌های راهنمای لوازم خانگی و دستگاه‌ها را پیدا کنیم! | dlcatalog

این نوع از ترجمه، دقت و ظرافت خاصی را می‌طلبد که جز به دست مترجمان حرفه‌‌ای حاصل نمی‌شود. ترجمه دفترچه‌های راهنما ، هم به زبان فارسی و هم به زبان کشورهای مقصد، باید به‌صورت کاملاً روان، ساده، گیرا صورت پذیرد. دفترچه راهنما، به‌نوعی تبلیغ‌کننده محصول بوده و نقش مهمی را در بازاریابی آن ایفا می‌کند. لذا مصرف‌کننده بامطالعه‌ی دفترچه‌ای که به‌صورت فصیح و روان، نگارش شده باشد، نسبت به خرید آن محصول ترغیب می‌شود. در این صفحه نسخه الکترونیکی دفترچه راهنما را دانلود کنید .بهتر است قبل از نصب محصولات حتما دفترچه آن محصول را مطالعه کرده باشید تا در زمان نصب هر سوال و راهکاری را که نیاز دارید از نماینده نصب سوال نمایید. ✤ اگر محتوا و مطالب دفترچه راهنمای مورد نظر شما جهت ترجمه ابتدا بر روی کاغذ پیاده شده و به صورت فیزیکی و کاغذی است می‌توانید با تلفن همراه یا دوربین عکاسی از مطالب خود عکس تهیه نموده و جهت ترجمه برای ما ارسال فرمایید.

  • شما عزیزان می‌توانید با توجه به زمان تحویل ترجمه مورد نظرتان اقدام به انتخاب خدمات ترجمه دفترچه راهنمای محصول به صورت عادی، نیمه‌فوری و فوری نمایید.
  • لذا پیشنهاد می‌شود قبل از ثبت سفارش، نمونه‌های طراحی شده در شرکت سلام گرافیک را با نمونه‌های دیگر طراحی‌ شده توسط رقبا مقایسه کنید.
  • علاوه بر ویژگی هدایتگر بودن، دفترچه راهنما می‌تواند به‌عنوان منبع آموزشی پرسنل و نمایندگان فروش، مورداستفاده قرار گیرد.
  • هرچقدر دقت و ظرافت بیشتری در طراحی دفترچه راهنما به کار گرفته شود، منجر به اعتمادسازی در مشتری می‌شود.
بخوانید:  آلفارومئو Alfa Romeo لیست خودرو ها، ایتالیا خودرو خودرو | bedrive

این امر باعث شده تا برخی شرکت‌ها از سفارش آن صرف نظر کنند یا به‌دنبال طراحی دفترچه راهنمای ارزان باشند. سلام گرافیک از‌جمله مجموعه‌هایی است که قیمت طراحی دفترچه راهنما به صورت منصفانه در آن محاسبه می‌شود. با توجه به هزینه شرکت‌ها برای طراحی، چاپ دفترچه راهنما و سایر موارد، این مجموعه با دریافت هزینه کمتر و ارائه کیفیت مناسب توانسته گامی در جهت حمایت از کسب و کار‌ها بردارد. دفترچه راهنما یک کتابچه حاوی اطلاعاتی در مورد محصول یا خدمات مانند مشخصات ظاهری، مشخصات فنی dlcatalog.ir و… است که به افراد در شناخت آن‌ها کمک می‌کند. طراحی دفترچه راهنما لایه باز، شامل طراحی بخش ظاهری، متن، تصویر و سایر مواردی است که باید در آن وجود داشته باشد.

شرکت طراحی دفترچه راهنما

زیرا اکثر کاتالوگ های موجود در فروشگاه ها و نمایندگی ها به زبان انگلیسی است. آشنایی با تکنولوژی ها و انواع دوربین مداربسته مطالبی است که از طریق کاتالوگ داهوا بدست خواهید آورد. برای یافتن دفترچه‌ راهنما، ابتدا با کلیک بر روی این لینک وارد سایت Manualslib شوید. در صفحه اصلی سایت با نوار جستجویی روبه‌رو خواهید شد که می‌توانید نام برند و یا مدل دستگاه مورد نظر را در آن تایپ کنید. با آنکه امکان سرچ فارسی نیز تا حدی وجود دارد ولی برای یافتن سریع و دقیق دفترچه راهنمای مورد نظرتان بهتر است به انگلیسی نام برند و مدل را بنویسید.

Step 1.انتخاب محصول شما

سلام گرافیک یکی از معدود شرکت‌هایی است که با دقت و مسئولیت‌پذیری در زمینه طراحی دفترچه راهنما به‌صورت کامل (تولید محتوای متنی، طراحی تصاویر، رسم جدول و…) انجام می‌دهد. استفاده از دفترچه راهنما به برند‌سازی و افزایش برند سازمان کمک شایانی می‌کند، لذا طراحی استاندارد آن از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت‌های متعددی به صورت حضوری یا آنلاین در این زمینه فعالیت دارند به همین دلیل ممکن است انتخاب یک شرکت معتبر کار چندان راحتی به‌نظر نرسد. فعالیت در بستر اینترنت شرکت‌های گرافیکی این امکان را برای مخاطبان به‌وجود می‌آورد که بتوانند به علاوه دیدن نمونه‌هایی از طراحی دفترچه راهنما، آن‌ها را باهم مقایسه کنند.

بخوانید:  خانه های هوشمند بزرگترین شرکت هوشمندسازی ساختمان و اتوماسیون در ایران

دفترچه راهنما محصولات کلور

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. استفاده از فونت استاندارد، طراحی جذاب، کاغذ مناسب و… از مواردی هستند که باید در یک طراحی با کیفیت، ایده‌آل و اصولی وجود داشته باشد. همچنین استفاده از تصاویر و سایر المان‌های گرافیکی می‌تواند در جذابیت بیشتر موثر باشد.