ابتکار تویوتا و فوگرید برای مقرون به صرفه تر کردن شارژ خودروهای الکتریکی

شبکه برق حاصل از این همکاری در برخی مناطق ایالات متحده مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته است. هدف اصلی دو شرکت از این همکاری صرفه جویی قابل توجه در هزینه ها و همچنین مزایای زیست محیطی برای دارندگان خودروهای برقی است.

در قلب این همکاری نرم افزار پیشرفته WeaveGrid قرار دارد که به طور یکپارچه با تویوتا و لکسوس BEV و PHEV ادغام شده است.

این ادغام یک مزیت مضاعف ایجاد می کند. اولین مورد تسهیل شارژ ارزان قیمت خانه برای صاحبان وسایل نقلیه و دیگری تسهیل مدیریت بارهای الکتریکی ناشی از استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی برای شرکت های بزرگ تامین برق است. این ابتکار به رانندگان اجازه می دهد تا از صرفه جویی در هزینه در خانه لذت ببرند و در عین حال به بهینه سازی فرآیند شارژ کمک می کند.

Apoorv Bhargava، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل WeaveGrid، اشتیاق خود را برای این مشارکت ابراز کرد و پتانسیل آن را برای تسریع حرکت به سمت حمل و نقل بدون کربن برجسته کرد. بهارگاوا گفت: “WeaveGrid از شراکت با تویوتا، ارائه دهنده پیشرو راه حل های نوآورانه، هیجان زده است.”

از دیدگاه تویوتا، این همکاری فراتر از راه حل های معمول شارژ معرفی شده در سال های اخیر است.

کریستوفر یانگ، معاون گروه توسعه کسب و کار تویوتا، جاه طلبی برای توسعه یک اکوسیستم جامع انرژی خانگی را برجسته کرد و گفت: «هدف این اکوسیستم نه تنها تسهیل شارژ خودروهای الکتریکی، بلکه ارائه مزایای اقتصادی و کمک به حفظ ثبات است. از شبکه برق.»

یانگ: «تویوتا متعهد به ایجاد یک اکوسیستم انرژی خانگی است که در آن مشتریان نه تنها می‌توانند وسایل نقلیه الکتریکی خود را در خانه شارژ کنند، بلکه به مشتریان این فرصت را می‌دهند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، از انرژی پاک استفاده کنند و به طور بالقوه به پایداری شبکه و انرژی در جوامع خود کمک کنند.» گفت. “توجه داشته باشید. حاضر.”

بخوانید:  مخالفان واردات خودرو در دولت

شرکت کنندگان در برنامه های فعال با WeaveGrid از مشوق های مستقیم و مزایای دیگر بهره مند خواهند شد. به عنوان مثال، برنامه Optimize Your Charge شرکت Xcel Energy یک اعتبار صورتحساب سالانه 50 دلاری به اضافه صرفه جویی روزانه در هزینه های قابل مدیریت ارائه می دهد. در حالی که برنامه EVsmart شرکت Baltimore Gas & Electric (BGE) می تواند در حدود 150 دلار در سال برای مشتریان مریلند صرفه جویی کند.

شرکت کنندگان برنامه داشبوردهای شخصی شده با نکاتی در مورد چگونگی بهبود هزینه های حمل و نقل در طول زمان دریافت می کنند.

WeaveGrid راه حل های نرم افزاری را توسعه می دهد که پذیرش گسترده وسایل نقلیه الکتریکی را تسهیل می کند و مشتریان خود را از شارژ هوشمند، صرفه جویی در هزینه و پایداری شبکه اطمینان می دهد. این مشارکت برای دستیابی به آینده ای سبزتر ضروری است.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248253/%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-%D9%88-%D9%88%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%82%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C