اجاره ماشین شاسی بلند لیست خودروهای شاسی بلند کاسپین رنت | bedrive

میتسوبیشی ASX، در مجموع یک ماشین شاسی‌‌بلند کوچک شهری است که طراحی اسپرت دارد؛ اما این اسپرت‌بودن، فقط در ظاهر خودرو قابل‌رویت است و در بخش فنی، هیچ نشانی از چالاکی و شتاب به چشم نمی‌خورد. در کل، باید گفت خرید میتسوبیشی asx بیشتر برای بانوان مناسب است؛ به‌ویژه این‌که از رنگ‌های جذابی هم‌چون قرمز روشن نیز برخوردار است. سانگ یانگ تیوولی، یک ماشین شاسی بلند از کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی، اولین بار در نمایشگاه ژنو سال 2014 رونمایی شد. این خودرو جمع‌وجور در سال 2015 به بازار جهانی عرضه شد و در سال 2016 نیز با دو تیپ الیت و اسپرت پا به خیابان‌های کشور گذاشت. جک اس 5 به خصوص پس از آنکه در نسخه اتوماتیک ارائه شد توجهات زیادی را به خود جلب کرد و رضایت خریداران در استفاده از این محصول، در کنار امکانات کامل آن را تبدیل به یک رقیب قدرتمند برای شاسی بلند های موجود در بازار کرد. محصولات جک در ابتدا به عنوان شاسی بلند ارزان شناخته می شدند اما در حال حاضر با توجه به قیمت های نجومی نمی توان لقب ارزان را برای آن ها به کاربرد.

  • قیمت جهانی میتسوبیشی اوتلندر PHEV، حدود 28 هزار دلار است که در نسخه هیبریدی، به 32 هزار دلار می‌رسد.
  • نسل اول این ماشین کره‌ای، در سال 1993 و نسل دوم و سوم به ترتیب در سال‌های 2005 و 2010 معرفی شدند.
  • با توجه به تعداد اندک این نوع کراس‌اورها در بازار ایران، هنوز جک S5 مهم‌ترین و پرفروش‌ترین کراس‌اور چینی با پیشرانه توربوشارژ محسوب می‌شوند.
بخوانید:  خرید فروش ام وی ام صفر و کارکرده در تهران شیپور | bedrive

اندک نمونه‌های صفرکیلومتر سانتافه مدل ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ در بازار ایران، نزدیک به ۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. طراحی و عملکرد سانتافه بر اساس راحتی و رفاه مسافران شکل گرفته و امکانات موجود در این خودرو شاسی، آسایش و آرامش را برای راننده و مسافران حتی در ترافیک و سفرهای طولانی به همراه دارد و انتخابی مناسب برای سفرهای داخل و خارج شهر می باشد. درواقع فضای داخلی و چیدمان صندلی ها به گونه ای است که حداکثر استفاده از فضا برای کاربردهای متفاوت فراهم می گردد. همچنین مصرف سوخت این شاسی محبوب در سیکل ترکیبی حدود 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که یک مصرف مناسب برای یک شاسی بلند 1650 کیلوگرمی به شمار می آید.

اجاره ماشین شاسی بلند در تهران با بهترین قیمت

سلام،برای این کار فقط شاسی بلند ژاپنی رو من توصیه میکنم،از هر نظر عالین،جادار،پرقدرت،همه ی شاسی بلند هاش4wdهستند و استعلاک کمی دارند،دیگه مدل ماشین به سلیقه خودتونه ولی شاسی بلند،فقط ژاپنی. خرید رنو داستر چند سالی است که توسط نگین خودرو، نماینده رسمی رنو در ایران ممکن شده است. رنو داستر در تیپ‌های PE و SE به صورت تک‌دیفرانسیل و دودیفرانسیل در دسترس خریداران قرار دارد. هیچکدوم ازاینا بدردنمیخوره و شاسیبلند هم نیستن خودروهای چینی درجه دو با قیمت بنزوبی ان.

جک خودروهای شاسی بلند

در مجله خبری خودرو بی درایو پایتخت، اندک نمونه‌های صفرکیلومتر این خودرو نیز با قیمت ۸ تا ۹ میلیارد تومان دیده می‌شوند. پلتفرم مشترک تویوتا راو4 و لکسوس NX مهندسی پیشرفته خودروهای تویوتا را ثابت می‌کند. این خودروها شاسی مشابهی دارند؛ اما از‌نظر ظاهر بیرونی و طراحی کابین، کاملا متفاوت به‌نظر می‌رسند. در بازار جهانی، کیفیت فنی و امکانات لکسوس NX با بی‌ام‌و X3 مقایسه می‌شود؛ درحالی‌که قیمت ارزان‌تر و هزینه نگه‌داری به‌صرفه‌تر دارد. حدود ۲ تا ۳ سال است که ایران‌خودرو تولید گرند ویتارا را متوقف کرده است؛ اما هنوز می‌توان نمونه‌های صفرکیلومتر یا بسیار کم‌کارکرد این کراس‌اور را در بازار ایران پیدا کرد.

بخوانید:  بهترین منابع کمک درسی و تست یازدهم تجربی 3گام | ketabko

نظرات کاربران

قیمت خودرو شاسی بلند چینی فیدلیتی پرایم در زمان انتشار این مطلب حدود 1,230 میلیون تومان است. سانگ یانگ تیوولی محصول خاصي است که افراد خوش سليقه‌ و خاص را به خودجذب مي کند. در سال 2018، نمونه فیس‌ لیفت تیوولی نیز به بازار کشور راه یافت که به اسم تیوولی آرمورشناخته می‌شود. در نوشتن راهنمای خرید خودرو شاسی بلند، نمی‌توان از خودروهای چینی که در چند سال اخیر به وفور در خیابان‌های کشورمان دیده می‌شوند نام نبرد. وقتی سوال ماشین شاسی بلند چی بخرم؟ پرسیده می‌شود، نمی‌توان از تویوتا نام نبرد.

http://besturnblog.ir