ارزان ترین شاسی بلندهای بازار ایران سپند خودرو | bedrive

سیستم تعلیق این خودرو هم در جاده‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان نداده است. اولین دلیل استقبال از نیسان جوک، طراحی خاص و متفاوت این خودرو شاسی بلند بود. نیسان زبان طراحی جدیدی را در جوک تجربه کرد که سبب شروع یک روند متفاوت در طراحی و صنعت خودروسازی شد. اگر به دنبال بهترین شاسی بلند در ایران هستید، کیا اسپورتیج می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

  • برای مثال یک شاسی بلند 7 نفره به خوبی می‌تواند مفهوم کاربردی بودن را برای مشتری به تصویر بکشد.
  • رانندگی با این خودروها حس برتری و موفقیت را القا و راحتی بیشتر و امکان تردد در مسیرهای ناهموار را نیز برای سرنشینان فراهم می‌کند.
  • ام وی ام X55 تولید سال 2017 است و اولین فیس‌لیفت خود را در سال 2020 تجربه کرده و در تابستان سال 1399 در اختیار چینی‌ها، قرار گرفته است.

ازاین‌رو با مجله خبری خودرو بی درایویی باکیفیت و سطح بالای آپشن‌ها و مشخصات فنی روبه‌رو هستیم که رقابت سایر گزینه‌های چینی با آن کار ساده‌ای نیست. از سوی دیگر، شاسی بلندها نسبت به سایر مدل‌های اتومبیل جادارترند و برای خانواده‌ها انتخاب مناسبی به حساب می‌آیند. اگرچه این روزها خرید SUV کمی سخت شده و حتی اتومبیل های ایرانی شاسی بلند هم به قیمت‌های نجومی رسیده‌اند، اما همچنان بیشتر افراد ترجیح می‌دهند یک شاسی بلند قدرتمند و مطمئن تهیه کنند و از راحتی و امکانات آن بهره‌مند شوند. لکسوس ال ایکس 570 یک شاسی بلند 7 نفره لوکس و بسیار گران‌قیمت است که می‌توان آن را نمونه تجهیز شده و مجلل‌ تویوتا لندکروزر دانست.

بخوانید:  انواع لاستیک دوچرخه

بررسی مشخصات فنی هایما S7 توربو پلاس

نسل اول کیا سورنتو در سال 2002 و نسل‌های بعدی نیز در سال‌های 2010 و 2015 معرفی شدند. با اینکه موتور خودرو طراحی شرکتی انگلیسی است و دارای سیستم VVT اما همچنان در بازار رقابت با دیگر شاسی بلند های چینی و یا دیگر برند های بین المللی، دارای کیفیت بسیار پایینی است. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به مقاله شرایط فروش اقساطی لیفان x60 مراجعه کنید. چری یکی دیگر از خودروسازان بزرگ در کشور چین است و سهم قابل توجهی از بازار خودروی چین را تامین می کند. چری همچنین از برند های پیشگام در نوآوری تولید بوده و محصولات خود را در بازار ایران توسط نمایندگی مدیران خودرو و MVM به خریداران عرضه می کند.

همراه مکانیک؛ هم‌راه خرید، هم‌راه فروش

این خودرو نام بزرگ تویوتا را به همراه دارد و یکی از گزینه‌های لیست بهترین شاسی بلند در ایران است. علاوه‌بر لیفان X60 و چانگان CS35 که با توقف عرضه مواجه شده‌اند، شرکت‌های مونتاژکننده در کشورمان ام‌وی‌ام X22 و جک S3 را هم مثل سال‌های قبل پیش‌فروش می‌کنند؛ اما ام وی ام X33 قدیمی‌ترین خودرو چینی بازار ایران است که هنوز عرضه می‌شود. این محصول حدود ۱۰ سال سابقه فروش در کشورمان دارد و همچنان پرفروش‌ترین کراس‌اور چینی با قیمت کمتر از ۶۰۰ میلیون تومان است.

این شاسی بلند خارجی در بین خودروهای همکلاسش و خودروهای مناسب آفرود همواره یکی از پرفروشترین‌ها بوده است. امیدواریم که این راهنمای خرید خودرو شاسی بلند بتواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. علاقه‌مندان شاسی‌بلندهای آلمانی حتی اگر متمول و بانفوذ باشند، حق انتخاب متنوعی در بازار ایران ندارند. تعداد کراس‌اورهای واردشده با برند مرسدس بنز بسیار اندک هستند؛ اما تعداد زیادی بی‌ام‌و X3 و X4 مدل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ در ایران وجود دارد که البته ازنظر فنی، تفاوت چندانی باهم ندارند. سوزوکی گرندویتارا 2400 نیز با توجه به مزایایی مثل دوام بالا و استهلاک پایین، قابلیت آفرود قابل توجه، قیمت پایین‌تر نسبت به رقبای وارداتی و بازار دست دوم نسبتاً پررونق می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده‌های طولانی مدت و در شرایط نسبتاً سخت باشد. اما حواستان به معایبی مثل ظاهر قدیمی‌تر و آپشن‌های کم‌تر نسبت به رقبا، سواری خشک و تکنولوژی قدیمی گیربکس (نسخه‌های اتوماتیک) نیز باشد.

بخوانید:  گوگل ادوردز (Google Adwords) چیست؟

http://besturnblog.ir