اولین نمایشگاه خودروهای بی ام در کشور گدرزی موتور سیتی افتتاح شد

شهرک خودرو گدرزی به عنوان بزرگترین مجموعه خودروسازی پایتخت و استان البرز نماینده رسمی ایران خودرو، سایپا، مادره خودرو (ققنوس و ام وی ام)، بهمن موتور، آمیکو، نیروموتور، تیگارد موتور و صنایع خودروسازی ایلیا می باشد. ) باز می شود. بی ام کارز به عنوان یک شرکت واردکننده خودرو، با واردات خودروهایی از بهترین برندها، سعی دارد ضمن ایجاد طیف متنوعی از خودروها در کشور، سلایق عموم را با استانداردهای خاص برآورده کند. از آنجایی که صنعت خودروسازی جهان رویکرد جدی نسبت به خودروهای الکتریکی دارد، BM Cars نیز یکی از واردکنندگان پیشرو خودروهای الکتریکی و خودروهای هیبریدی است.

BM Cars انواع خودروهای مدرن را با بهترین امکانات با قیمت های مقرون به صرفه در اختیار مردم قرار می دهد. شهرک خودرو گودرزی سعی دارد فرآیند خرید آسان و مطمئنی را در اختیار مشتریان قرار دهد و با ارائه خدمات پس از فروش در کنار مشتریان خود باشد. لازم به ذکر است خودروهای Bastion T77 در اولین نمایندگی BM Cars (شهر گودرزه) در خیابان امیرکبیر، بلوار کاج، نبش پناهچی 2 حضور دارند و به زودی خودروهای Hongqi نیز به این نمایشگاه اضافه خواهند شد. برای اطلاع از محصولات جدید و بخشنامه های فروش می توانید به سایت BMcars.Gooderzi مراجعه کنید.

در همین زمینه فرصتی دست داد تا با محمد فرهانی مدیر فروش برند خودروهای بی ام در شهر موتوری گدرزی گفتگویی داشته باشیم که در ادامه می خوانید.

کد نمایندگی BM Cars 1001 است آیا این کد نشان دهنده اولین نماینده این برند وارداتی در کشور است؟

بله ما اولین نماینده بی ام کارز در ایران هستیم و در حال حاضر تنها نماینده بی ام کارز در تهران با کد 1001 این گروه حدود سه ماه است که فعالیت دارد. ما از آبان ماه فعالیت خود را آغاز کردیم. البته این نمایشگاه به زودی به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

گدرزی موتور سیتی اولین نمایشگاه خود را افتتاح کرد

لطفا کمی در مورد طیف محصولات وارداتی BM Cars توضیح دهید.

ما برند هونگکی را داریم که بهترین و لوکس ترین برند وارداتی است. در حال حاضر دو نوع خودرو هونگچی وارداتی به نام های H5 و M5 داریم که هیبریدی و برقی هستند. در برند Bastion، Bastion T77 را داریم که ساخت شرکت FAW Motors است که در گذشته دارای Bastion B50 و B30 بود. در آینده به فکر واردات محصولات از برندهایی مانند ام جی، هاوال و سانگ یانگ هستیم. خودروهای خارجی که وارد می کنیم انواع مختلفی دارند و با هر سلیقه ای مطابقت دارند و البته کامل ترین و گران ترین هستند. ما طیف کاملی از محصولات وارداتی داریم. در میان پیکاپ ها، شاسی بلندها و سدان های لوکس، بخش D، هونگچی H5 را داریم. ما سعی کرده ایم همه برندها را در خودروهای BM داشته باشیم. من آینده خوبی را برای واردات خودروهای BM می بینم.

بخوانید:  برنامه ادغام شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و سایپا

آیا می توانید اطلاعات دقیق تری در مورد خودروهای وارداتی از برندهایی که نام بردید ارائه دهید؟

با توجه به شرایط واردات، شرایط بازار، شرایط تحریمی که داریم و روش های فروش پیشنهادی شرکت خودروسازی، در نهایت این گروه بهمن است که خودروهایی را که با برند BM Cars وارد کشور می شود، مشخص می کند. اما تا جایی که مشخص است در محدوده وارداتی محصولاتی از برندهای هونگچی، هاوال، باستیون، ام جی و سانگ یانگ خواهیم داشت. البته در آینده مدل های خودروهای وارداتی این برندها را به همراه آپشن های آن ها با جزئیات بیشتری اعلام خواهیم کرد.

مدل های هونگکی وارداتی توسط خودروهای بی ام با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم در نمایشگاه خودرو تهران مواجه شد.

برند BM Cars سعی دارد لوکس ترین و آپشنال ترین خودروها را با قیمت مناسب تری نسبت به سایر خودروهای وارداتی عرضه کند. ما آپشن ترین خودروهای وارداتی را داریم و این برای مردم هم جذاب است. همانطور که گفتم در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران که شهرک موتور گودرزی هم غرفه داشت، به جرأت می توانم بگویم پربازدیدترین خودروی نمایشگاه، هونگچی H5 بود.

تفاوت محصولات وارداتی BM Cars با سایر محصولات وارداتی به کشور چیست؟

بی ام کارز دو ویژگی دارد که محصولات این برند را از سایر شرکت های واردکننده خودرو متمایز می کند. اول اینکه ما خدمات پس از فروش و خدمات مشتری خوبی را برای خودروها ارائه می دهیم، دوم اینکه خودروهای ما کاملا آپشن هستند و از نظر آپشن و کیفیت در سطح بالاتری نسبت به سایر خودروهای وارداتی و سایر برندها قرار دارند.

از جمله محصولات ارائه شده توسط BM Cars می توان به خودروهای برقی اشاره کرد. برخی از متقاضیان خرید این خودروها ممکن است نگران خدمات مربوط به خودروهای برقی باشند که هنوز در کشور به صورت گسترده ارائه نمی شود. در این مورد چه می گویید؟

برای محصولات برقی که خودمان می فروشیم صفر تا صد خدمات ارائه می دهیم و تمامی این خدمات در مجتمع شهرک سازی خودرو گودرزی ارائه می شود. شعار ما این است که پس از فروش، با خدمات پس از فروش در کنار مشتریان خود هستیم. امکانات لازم برای سرویس دهی به این خودروها را داریم و یک سوله کاملا مجهز به این منظور اختصاص داده شده است. همچنین برای مشتریانی که خودروهای برقی را از ما خریداری می کنند، قابلیت شارژ الکتریکی را نیز در محدوده خود معرفی کرده ایم. با توجه به تقاضای مردم برای خودروهای برقی و هیبریدی در آینده، مسلماً ایستگاه های شارژ و امکانات شارژ زیادی در شهرها وجود خواهد داشت و تلاش ما بر این است که در اکثر شعب این امکان را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

بخوانید:  روزنامه دنیای خودرو - شماره 1870

این روزها با توجه به سقف واردات فعلی شاهد ورود خودروهای کره ای یا ژاپنی با کمترین آپشن ممکن به کشور هستیم. به نظر شما خودروهای BM وارداتی با آپشن های بالا چقدر محبوب هستند؟

به عنوان مثال در مورد خودروهای هونگچی باید بگویم که این برند آنقدر امتحان خود را پس داده است که رئیس جمهور چین سوار بر خودروی هونگچی H5 شده و از این محصول استفاده می کند. بی ام کارز این خودرو را با قیمت 2 میلیارد و 620 میلیون تومان برای فروش عرضه می کند و با توجه به کیفیت و امکانات آن به نظرم قیمت آن نسبت به سایر خودروهای وارداتی در بازار ایران مناسب است. با این پول می توانید یک خودروی کره ای 8 ساله بخرید که عملکرد آن افزایش یافته و بسیار گران شده است. لازم به ذکر است که یافتن قطعات این خودروهای دست دوم در بازار به سختی انجام می شود.

به نظر شما قیمت یک خودروی لوکس ممتاز مانند Hongqi H5 در بازار غیررسمی چقدر افزایش می یابد؟

این خودروها در بازار آزاد و غیررسمی قطعا قیمت های متفاوتی خواهند داشت. البته ما دوست داریم این تناقض رخ ندهد، اما قیمتی که در دست ماست، قیمت رسمی است که خودروهای خود را با آن می فروشیم. شرایط بازار آزاد مربوط به واسطه ها، عرضه و تقاضا و … است.

آیا عرضه خودروهای BM، به ویژه خودروهای هونگچی، کاهش می یابد یا به طور گسترده گسترش می یابد؟

در مرحله اول تعداد عادلانه خودرو وارد شد و تعداد خودرو نیز به فروش رسید. من این احساس را دارم که به دلیل محبوبیت این برند، تعداد بیشتری از این خودروها در آینده وارد خواهند شد. عرضه ما کم نمی شود و تعداد زیادی می آید. در مورد برند هاوال باید بگویم که گروه بهمن قبلا هاوال H2 را آورده بود. البته انواع دیگر خودروهای هاوال را وارد خواهیم کرد که به محض تایید قراردادها اعلام خواهیم کرد. در مورد برند سانگ یانگ هم همین وضعیت وجود دارد و به محض رسیدن خودروها و مشخص شدن آپشن های آنها، اسامی را اعلام خواهیم کرد. در حال حاضر فقط خودروهای هونگچی در دو مدل و خودروهای باستیون T77 در یک مدل برای عرضه داریم.

بخوانید:  اعلام قیمت قطعی نیسان سانی 2023

چگونه برای خرید BM Cars ثبت نام کنیم؟

ثبت نام ما از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی انجام می شود. مشتریان می توانند مبلغ 500 میلیون تومان را کسر کنند و سپس در این سامانه حدود 10 تا 12 خودرو وارداتی را انتخاب کنند. مشتریان می توانند محصولات ما را در این مرحله انتخاب کنند. در مرحله بعد وجوه رزرو شده آزاد می شود و می توانند پرداخت را انجام دهند و طبق موعد تحویل خودرو به آنها تحویل داده می شود. البته متقاضیان پس از تکمیل مراحل پرداخت می توانند نمایندگی BM Cars با کد 1001 گودرزی را انتخاب کنند.

برخی از مشتریان خودروهای وارداتی از تاخیر در تحویل خودروهای خود که البته از برندهای دیگر بود گلایه داشتند. در این زمینه، خودروهای BM وارداتی چگونه تحویل داده می شوند؟

ما سعی می کنیم تحویل خودرو را به تاخیر نیاندازیم. رضایت ما چه در فروش و چه در خدمات پس از فروش توسط شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران یا ISQI رتبه اول را کسب کرده است، بنابراین تمام تلاش خود را می کنیم که تحویل خودرو به تاخیر نیفتد. با توجه به اینکه قسمت اول تحویل خودرو بود، طبیعی است که چالش هایی در کار وجود داشته باشد. اما هیچ تاخیری نداشتیم و اکثر خودروهایی را که فروختیم با سیستم یکپارچه تحویل دادیم و مشتریان رضایت کامل داشتند.

به عنوان آخرین سوال، آیا شهرک موتوری گدرزی شعبه های دیگری از خودروهای بی ام را در تهران افتتاح می کند؟

در حال حاضر تنها یک شعبه در تهران داریم که در خیابان امیرکبیر، خیابان کاج، نبش بنفشه 2 واقع شده است، اما به احتمال زیاد با توجه به روند واردات و پذیرش افراد، به زودی شعبه دیگری در تهران افتتاح خواهیم کرد. مکان اعلام خواهد شد و آن را ارائه خواهیم کرد.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248484/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DA%A9-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A8%DB%8C%D9%84-%DA%AF%D9%88%D8%AF%D8%B1%D8%B2%DB%8C-%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%85-BM-Cars-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD