بهترین شامپو فرش خارجی خرید انواع شوینده فرش و مبل برای تمیز کردن از فروشگاه اینترنتی | asilbekharid

با این شامپو فرش قوی،دیگر نگران ریختن مایعات یا لکه و چربی روی فرش خود نباشید. در میان انواع پوششهای کف که شامل موکت، پوست حیوانات، زیرانداز، فرش و غیره می شوند بدون شک فرشهایی دستباف و یا ماشینی دارای جایگاه بالاتری بوده و نزد تمام خانواده های ایرانی از ارج و قرب ویژه ای برخوردار هستند. فرقی نمی کند سطح درآمدهای خانواده در چه حدی باشد زیرا در هر حال یک یا چند تخته فرش در خانه هر ایرانی وجود داشته که از جمله لوازم ارزشمند و گرانبها به حساب آمده و همواره تلاش بر این است تا به بهترین شکل ممکن از آن نگهداری شود. با توجه به معایب محتمل استفاده از شامپو فرش، قبل از استفاده باید از اطلاعات لازم برای استفاده بهینه از این محصول پیش از هر چیز آگاهی پیدا کنید.

فرمولاسیون خاص این مواد شوینده باعث می‌شود تا لک و کثیفی از روی فرش‌های شما برداشته شود و تمیزی دوباره به آن‌ها بازگردد. اما انتخاب مارک مناسب شوینده تاثیر زیادی در میزان پاکیزگی این مواد دارد و برای همین ما در طول این مطلب قصد داریم بهترین شامپو فرش خارجی و ایرانی را به شما معرفی نماییم. یکی از مشکلاتی که خانواده‌ها با آن مواجه هستند این است که استفاده مکرر از شامپو باعث آسیب به پارچه مبل و فرش و افت رنگ و کیفیت می‌شود. بهترین شامپو فرش نانو علاوه بر تمیز کردن فرش و مبل شما، با استفاده از مواد اولیه باکیفیت آلمانی در فرمولاسیون منحصر به فرد خود از قوام و رنگ پارچه محافظت می‌کند. محصولات شرکت رافونه از جمله نام‌های قدیمی شناخته‌شده، پرکاربرد و قابل احترام در صنایع نظافتی و دور ریختنی هستند و همیشه برای بهبود محصولات خود تلاش می‌کند.

بخوانید:  فروش اقساطی خودرهای آلفارومئو، شرایطی و تحویل فوری سپند خودرو | bedrive

دلیل کثیف بودن فرش‌ها در فرهنگ ما ایرانی‌ها این است که در بسیاری از خانواده‌ها سفره پهن می‌کنند و روی زمین غذا می‌خورند. یکی دیگر از مواردی که در ساخت شوینده شامپو فرش بس مورد توجه قرار گرفته جلوگیری از تداخل رنگ یا محو شدن طراوت و شادابی رنگ فرش و موکت است. علاوه بر روش صحیح استفاده از شامپو فرش، برای حفظ سلامت رنگ‌ها و داشتن فرش‌هایی با پرزهای نرم و لطیف اهمیت فوق العاده ای دارد. یکی از بهترین روش های تمیز کردن مبلمان و فرش ها استفاده از شامپو فرش و مبلمان نانوسان است که استفاده از آن بسیار آسان است . فقط نیاز است که مقداری کمی از این محصول را در یک ظرف آب بریزید و خوب هم بزنین تا کف حاصل شود بعد با استفاده از یک تکه اسفنج مقاوم که ابتدا آن را در با محلول ایجاد شده خیس میکنم و بعد آن را فشار داده و رطوبت اضافی آن را می گیریم از کف ایجاد شده استفاده و محل مورد نظر را تمیز می کنیم . اگر نسبت به رنگ دهی پارچه خود مطمئن نیستید ابتدا گوشه ای از مبل یا فرش خود را تست کنید تا اطمینان حاصل کنید که در طول تمیز کاری مشکلی پیش نمی آید .

قیمت اسپری لکه بر مبل و موکت پینک مدلm01 حجم 750 گرم

این اسپری با برخورداری از فرمولاسیون مخصوص خود قادر است به عمق بافت فرش و مبل نفوذ کرده و لکه ها را بخوبی از asilbekharid.com بین ببرد. این محصول هیچ گونه آسیبی به فرش و مبل وارد نکرده و از پوسیدگی الیاف آنها جلوگیری می کند. اسپری لکه بر استونیش دارای خاصیت ضد عفونی کننده و ضد قارچ بوده و پس از پاکسازی رایحه ای بسیار مطبوع از خود بر جای می گذارد. این اسپری برای پاکسازی فرش، موکت، مبلمان، صندلی اتومبیل و تمام الیاف طبیعی و سنتزی قابل استفاده است. استفاده از شامپو فرش یک روش راحت برای تمیز کردن انواع مبل پارچه‌ای محسوب می‌شود که اگر درست و اصولی انجام شود، هیچ آسیبی به بافت پارچه شما وارد نمی‌کند. اگر بعد از شستن مبل پارچه‌ای با شامپو فرش از نتیجه کار راضی نبودید و یا به هر دلیلی ترجیح می‌دهید این کار را به افرادی حرفه‌ای بسپارید، می‌توانید از خدمات شستشوی مبلمان ما در استادکار برای شستن مبل‌های منزل کمک بگیرید.

  • سپس با آب خنک و تمیز، فرش را شستشو داده و به خوبی با آب بشویید تا اثری از شامپو فرش باقی نماند.
  • زمانی‌که روی مبل شما لکه‌های مختلفی ایجاد شده یا به خاطر ریختن مقداری چای یا قهوه روی آن ظاهری نامناسب پیدا کرده، هیچ چیز به اندازه شامپو فرش نمی‌تواند در از بین بردن این لکه‌ها به شما کمک کند.
  • لکه های عمیق بر روی فرش های خود مانند لک های قهوه و لاک و غیره را می توانید با استفاده از این نوع شامپوهای فرش پاک کنید.
  • این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و هیچ گونه آسیبی به بافت پارچه وارد نمی‌کند.
  • در نتیجه محصولات همگی اصل بوده و کاربران می توانند در بستر آنلاین با اطمینان خاطر از اصل بودن کالا محصول مورد نیاز خود را به راحتی سفارش دهند.
بخوانید:  خرید و قیمت تیشو پروسسور خطی دیجیتال هلدینگ KTG | asilight

بهترین شامپو فرش ایرانی رافونه دارای فرمولاسیونی مناسب برای فرش‌های دستباف، ماشینی و مبلمان است. همچنین این شامپو فرش خوب دارای قابلیت تمیز کنندگی قوی است و با الیاف فرش سازگار است که برای ماندگاری و حفظ الیاف فرش بسیار مهم است. یکی از برندهای شامپو فرش ایرانی که امتحان خود را پس داده، شامپو فرش رافونه است که قدرت تمیزکنندگی بالایی دارد و هیچ لک و کثیفی نمی‌تواند در برابر آن جان سالم به در ببرد. از این شامپو فرش می‌توانید برای انواع فرش‌های ماشینی، دستباف و حتی مبلمان هم استفاده کرده و تمیزی را به محیط هدیه دهید. در ضمن این شامپو فرش که توسط برند رافونه تولید می‌شود با الیاف فرش‌ها سازگاری دارد و باعث ایجاد آسیب در آن‌ها نمی‌شود.

#10 بهترین شامپو فرش: وایتکس

بهترین شامپو فرش خارجی خرید انواع شوینده فرش و مبل برای تمیز کردن از فروشگاه اینترنتی | asilbekharid