روایتی از پیشرفت در صنعت تایر

وی هدف‌گذاری گروه صنعتی بارز را کاهش هزینه‌های تولید و بهبود کیفیت اعلام کرد و مجموعه بارز را که دارای دانش فنی به‌روز تولید تایر در دنیا است، افتخار بزرگی برای کشور دانست.

نخستین همایش روایتگران پیشرفت به همت بسیج رسانه با حضور بهادر جهرمی، سخنگوی دولت در راستای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان کرمان در روزهای ۲۴ و ۲۵ خردادماه برگزار شد و خبرنگاران رسانه‌های خارجی مستقر در ایران، مدیران روزنامه‌ها و رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مطرح کشور از نزدیک بخشی از ظرفیت‌ها و دستاوردهای استان کرمان را مشاهده کردند.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244839/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%B1

به گزارش روابط‌عمومی گروه صنعتی بارز، بزرگ‌ترین کاروان رسانه‌ای کشور با حضور بیش از ۱۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی و مدیران ارشد بیش از ۷۰رسانه در نخستین «همایش روایتگران پیشرفت» از خط تولید مجتمع بارز کرمان بازدید و از نزدیک با ظرفیت‌های صنعت تایر کشور آشنا شدند.

وی با اشاره به تولید ۳۰سایز جدید تایر در سال گذشته از امکان تولید هر سایز جدیدی که صنعت خودرو کشور به آن نیاز داشته باشد، خبر داد. میرزایی با بیان اینکه سال گذشته رکورد تولید تایر در بارز شکسته شد به ۲۷۰ هزار تن تولید گروه صنعتی بارز اشاره کرد و افزود حدود ۱۳۰ هزار تن آن در استان کرمان بوده است وی ادامه داد: «طرح توسعه افزایش تولید حدود ۱۱۰ هزار تنی جدید نیز با حمایت شستا و گروه توسعه ملی تعریف پروژه شده است.»

در این بازدید جمال میرزایی، مدیرعامل گروه صنعتی بارز با بیان اینکه سال ۷۲ اولین تولید مجتمع بارز کرمان با تولید تایر خودرو پیکان آغاز شد؛ از روند پیشرفت بارز سخن گفت و اعلام کرد در سال ۱۴۰۲ تایر هواپیما که دارای شرایط و فناوری و حساسیت بالایی است، در گروه صنعتی بارز تولید شده است. مدیرعامل بارز در این بازدید اظهار کرد: «امروزه گروه صنعتی بارز با فناوری روز دنیا در حال فعالیت است.»

بخوانید:  سرپرست جدید وزارت صمت معرفی شد