سری اول «شاین مکس» تحویل داده شد.

اولین سری از محصولات وارداتی شاین مکس توسط گروه صنعتی ایران خودرو به دست مشتریان رسید. مدیر بازاریابی ایران خودرو گفت: شاین مکس در دو مدل هیبریدی و بنزینی در برنامه واردات ایران خودرو قرار گرفته است و فروش نسخه بنزینی آن آغاز شده و نسخه هیبریدی نیز در روزهای آینده عرضه خواهد شد. مراسم تحویل این محصول به مشتریان

علی رضا اسکویی افزود: این خودرو از جدیدترین امکانات و فناوری های روز دنیا برخوردار است و با وجود استفاده از موتور قدرتمند و همچنین اتاق بزرگ و جادار در کلاس D، خودرویی کم مصرف محسوب می شود. توسط یکی از بهترین شرکت ها تولید می شود.» خودروسازی در چین.

وی ادامه داد: رسالت اصلی شرکت ایران خودرو به عنوان خودروساز، توسعه و تولید محصولات با طراحی و به کارگیری فناوری روز و توسعه نهضت داخلی سازی است و در نهایت واردات خودروهای مدرن باید منجر به توسعه بومی شود. در این راستا و بر اساس سیاست وزارت حراست، شرکت ایران خودرو برای تامین نیازهای بازار، افزایش رقابت پذیری و ارتقای سطح فناوری محصولات تولید داخل، اقدام به واردات خودروهای جدید کرده است.

ارائه خدمات پس از فروش مناسب شاین مکس

به گزارش اسکوی، عملکرد ایران خودرو در تمامی دوره های انتخاب محصول، به روز و با کیفیت بوده و در شاین مکس، انتخاب بر اساس نیاز بازار در رده سدان، از بهترین ها و جدیدترین ها صورت گرفته است. محصولات موجود تا کنون

مدیر بازاریابی ایران خودرو در تشریح مزیت های این محصول، مزیت ایران خودرو را در ارائه خدمات پس از فروش برای واردات آن دانست و گفت: با توجه به مجموعه نمایندگی های ایران خودرو در کشور، خدمات پس از فروش خواهد بود. به موقع برای این خودرو ارائه شده است.»

بخوانید:  سردرگمی مشتریان سایپا؛ قیمت 4 خودرو همچنان مشخص نیست

ایسکوی ادامه داد: در زمینه تامین قطعات یدکی به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم که قبل از ورود خودرو به بازار، قطعات یدکی تامین شده و همچنین نیروهای خدمات پس از فروش نیز آموزش دیده اند تا خودرو با بالاترین استاندارد به مشتریان تحویل داده شود. .

تحویل 1000 “شاین مکس” تا پایان فروردین سال آینده

همانطور که بیمان سنندجی، مدیرعامل ایساکوکش، واردکننده این خودروها در این برنامه گفت: شاین مکس در فصول مختلف برای تست سازگاری آن با شرایط آب و هوایی کشور و پس از ارزیابی نهایی و تایید سازگاری تست شده است. با شرایط آب و هوایی کشور.» پس از دریافت شماره گذاری استاندارد و مجوز به مشتریان تحویل داده می شود.»

وی ادامه داد: شاین مکس توسط یکی از بهترین شرکت های خودروسازی چین طراحی و تولید شده است که تجهیزات، آپشن ها و امکانات خوبی برای راحتی سرنشینان دارد و در سیستم یکپارچه نسبت به سایر خودروها مورد استقبال و توجه مشتریان قرار گرفته است. برندها.”

سنندجی گفت: در فاز اول تا پایان فروردین ماه سال آینده شرایط تحویل 1000 دستگاه بنزینی شاین مکس فراهم است و در تاریخ تعیین شده به مشتریان تحویل داده می شود.

طراحی بدنه، کابین و شاین مکس

دانگ فنگ شاین مکس که بر روی پلت فرم DSMA ساخته شده است، از نظر ابعاد شبیه فولکس واگن پاسات و کیا اپتیما است و دارای رینگ های 17 اینچی است. جلوپنجره و تزئینات کرومی در کناره های جلوپنجره و همچنین چراغ های نسبتا بزرگ ترکیبی عالی برای نمای جلوی این سدان ایجاد کرده است.

در نمای جانبی شاین مکس حالت فست بک را می بینیم و شیب ملایم سقف به سمت عقب خودرو و انتهای بدنه ادامه دارد. در نمای عقب شاهد حجم های جذاب و تداوم چراغ ها و سخت افزار در همان رنگ بدنه هستیم که تا انتهای سپر ادامه دارد.

بخوانید:  روزنامه دنیای خودرو - شماره 2056

در داخل کابین شاین مکس، داشبورد و صفحه لمسی به سمت راننده متمایل شده و شاهد استفاده از چرم برای رویه داشبورد و خطوط ریز نقره ای هستیم. طراحی فرمان، دسته دنده و کنسول وسط مانند BMW نیز چشم نواز است.

طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 4797، 1870 و 1475 میلی متر و فاصله محورهای آن نیز 2770 میلی متر است. این فاصله زیاد بین دو محور، کابین را برای مسافران در هر دو ردیف جادار می کرد. صندوق عقب شاین مکس 420 لیتر حجم دارد.

موتور، گیربکس و سیستم تعلیق شاین مکس

نسخه بنزینی شاین مکس به یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو مجهز است که قادر به تولید 188 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور است. این موتور از سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI بهره می برد که باعث افزایش راندمان آن نسبت به موتورهای بنزینی مجهز به سیستم سوخت رسانی چند پورت MPI شده است.

قدرت خروجی این موتور از طریق یک گیربکس هفت سرعته WET دوکلاچه اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. Shine Max دارای سه حالت رانندگی است: Sport، Normal و Eco که می تواند توسط راننده انتخاب شود. این خودرو در بهترین شرایط در هر 100 کیلومتر حدود 6.2 لیتر بنزین مصرف می کند که برای یک سدان در این سایز عدد بسیار خوبی است.

سیستم تعلیق جلوی شاین مکس از نوع مک فرسون و سیستم تعلیق عقب از نوع مستقل است که پایداری این سدان اسپرت در پیچ ها را بهبود می بخشد و همچنین در مقایسه با سدان های دارای سیستم تعلیق یک تکه عقب، سواری نرم و راحت تری را به همراه دارد.

بخوانید:  حضور همراه اول با شعار «لمس جهان دیجیتال» در نمایشگاه «شهر هوشمند»

به لطف استفاده از کروز کنترل تطبیقی ​​و سیستم های کمک راننده، این خودرو دارای قابلیت رانندگی نیمه خودران سطح 2 است.در شرایط کنترل شده با فعال کردن ACC می توانید پدال های گاز و ترمز را رها کنید و فقط کنترل خودرو را زیر نظر بگیرید. حداکثر سرعت شاین مکس 210 است.

تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی گسترده است

از جمله ویژگی های شاین مکس می توان به گیربکس الکترونیکی هوشمند، صندلی های Zero Gravity، سانروف پانوراما، سنسور باران با بسته شدن اتوماتیک سانروف، امکان تنظیم دستی فرمان در چهار جهت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان ردیف عقب، محفظه کنسول وسط با … کولر و بخاری، شیشه های برقی، صندلی راننده با تنظیم برق شش جهته و تنظیم کمر با حافظه، ماساژور صندلی راننده، خنک کننده و بخاری صندلی راننده، برق چهار جهته- صندلی سرنشین قابل تنظیم، کمک ترمز، شش ایربگ، دوربین 360 درجه، کروز کنترل اقتباس شده با قابلیت توقف و راه اندازی مجدد حرکت و قابلیت استفاده در تمامی سرعت ها، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری هوشمند با قابلیت تشخیص عابران پیاده و اتومبیل ها، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کمکی تثبیت کننده خودرو و نشانگر خط، دستیار حرکت بین خطوط، خواننده سیگنال های ترافیکی، هشدار برخورد از عقب، دستیار رانندگی ترافیک، درب عقب برقی، رادار، شارژر بی سیم تلفن همراه و غیره.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248357/%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%DA%A9%D8%B3-%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF