فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | bedrive

خطوط بدنه در سپر با ظرافت و احتیاط بالا و به شکلی کم عمق طراحی شده است که افزون بر کاستن از هزینه های تولید، خطر ناهماهنگی و بهم ریختگی را نیز کاهش می دهد. این شرکت در ابتدا مشغول به ساخت کامیون بود و در قرن حاضر خودروهای سواری را تولید می کند. تمام حقوق مادی و معنوی مطالب و قالب این سایت نزد دنده خلاص محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری از مطالب و یا قالب آن بر اساس قوانین انفورماتیک ایران پیگرد قانونی دارد. گروه دنده خلاص با رعایت اصل صداقت و حقیقت گویی از فروردین 94 فعالیت خود را در زمینه بررسی خودرو شروع کرد. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

  • در نمای روبرو شاهد چراغ‌هایی با طراحی کشیده و نسبتا اخم آلود هستیم.
  • این خودرو در کنار امکانات جالب و خاص خود، ایمنی قابل قبولی دارد و مصرف سوخت آن هم پایین است.
  • تولید کنندگان در ساخت این خودرو از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده اند و توانسته اند خودروی را طراحی کنند که دارای بدنه محکمی باشد که ایمنی سرنشینان را فراهم کند.
  • این برند از سال 1391 با JAC S5 وارد ایران شد و از آن زمان تا کنون دل بسیاری از خریداران خودرو را برده است.
  • بعد از محبوبیت جک جی 3 هاچ بک ، جک جی 5 هم به دلیل ظاهر زیبا و عمکرد خوبی که دارد مشتریان زیادی در کشورمان پیدا کرده ادامه مطلب…

در مجله خبری خودرو بی درایوی جک J5 شاهد استفاده از یک موتور با حجم ۱۴۹۹ سی سی هستیم که دارای دو گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای است. قدرت تولیدی این موتور به دیفرانسیل جلو انتقال داده می‌شود و ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ در آن به کار گرفته شده است. تولید حداکثر قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار و همچنین حداکثر گشتاور ۱۶۵ نیوتون متر نشان می‌دهد که قدرت موتور جک J5 قابل توجه است. به همین دلیل می‌توان آن را یکی از گزینه‌های قطعی در بین محبوب‌ترین خودروهای جک معرفی کرد.

بخوانید:  چند روز بعد فاکتور شدن ماشین تحویل میدن

تجربه کاربری مطلوب

خودروهای چینی از جذابیت زیادی در میان خریداران برخوردار هستند بخصوص مدل های شاسی بلند خودروهای چینی محبوبیت بیشتری دارند. یکی از انواع خودورهای شاسی بلند چینی که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است خودروی جک s3 میباشد. خودروی جک s3 یک خودروی شاسی بلند و با قیمت مناسبتر از شاسی بلندهای کره ای و ژاپنی است که البته قیمت آن نیز به دلیل فروش زیاد افزایش یافته است.فروش اقساطی کرمان موتوربهترین راهکاری است که از طریق آن میتوان این خودرو را خریداری نمود. در فروش فروش اقساطی جک s3دیگر احتیاجی به پرداخت کل ملبغ خودرو به صورت یکجا وجود ندارد و تنها کافیست اقساطی را بصورت ماهیانه برای خرید خودرو بپردازید.

فروش اقساطی جک S2

تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

محصولات کارخانه‌های خودروسازی چین در چند سال گذشته و بعد از نوسانات شدید قیمت خودرو در ایران، فروش قابل توجه‌ای داشته‌اند. جک اس5 یک خودرو شاسی بلند بوده که به واسطه ظاهری مناسب و امکانات رفاهی خوب به سرعت میان خریداران ایرانی جا باز کرد. اگر در فکر خرید جک S5 هستید، در ادامه با بررسیفروش اقساطی خودروجک s5 با سپندخودرو همراه باشید. در ابتدای کار این شرکت چینی اقدام به تولید کامیون های تجاری می کرد. با فعالیت های متداوم این شرکت چینی در حوزه تولید در سال 2000 توانست با اخذ مجوز از دولت اقدام به تولید خودرو ون و شاسی بلند کند. شرکت کرمان موتور در حوزه مونتاژ، ساخت، فروش و همچنین خدمات پس از فروش در ایران فعالیت می کند.

بخوانید:  خودرو جک قیمت، مشخصات فنی و مقایسه خودرو های jac زومیت | bedrive

http://besturnblog.ir