لیست قیمت خودرو جک JAC ۲۳ بهمن ایمالز | bedrive

همان طور که می دانید فروش اقساطی خودروهای داخلی توسط شرکت سایا شامل محصولات کرمان خودرو نیز می باشد (تا پیش از این امکان فروش اقساطی خودروهای مونتاژی و وارداتی وجود نداشت و تنها فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا امکان پذیر بود). زمانی که خریدار مایل به خرید جک S3 به صورت قسطی باشد مسلما مجموعه ای را انتخاب می کند که بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را به او پیشنهاد کند و فشار مالی زیادی را به وی تحمیل نکند چرا که در غیر این صورت ممکن است از خرید خودرو صرف نظر کند. در این مقاله به بررسی کامل خودرو جک S5 دنده‌ای و جک اس5 اتوماتیک پرداختیم. سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی JAC S5 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد. صندلی‌های جک اس5 ارگونومی بسیار خوبی دارند و فضای کافی برای راحت نشستن سرنشینان جلو و عقب وجود دارد. در مجموعه باید گفت کابین این خودرو و امکانات آن یکی از دلایل اصلی محبوبیت فروش اقساطی جک S5و استقبال از آن بوده است.

  • بعد از اینکه کارخانه‌های کره‌ای و به‌خصوص هیوندای با استخدام طراحان خارجی، پیشرفت چشمگیری در تولید خودروهایی با طراحی بیرونی زیبا و مدرن داشتند، بلافاصله کارخانه‌های خودرسازی چین سراغ چنین رویکردی رفتند.
  • استفاده از ترمزهای دیسکی ضدقفل و همچنین سیستم توزیع نیروی الکترونیکی ترمز از دیگر ویژگی‌های ایمنی این خودرو است که شما را در خرید و فروش جک S3 کمک می‌کند.
  • خط تولید این خودروهای ون چندمنظوره در ماه مارچ سال 2002 راه‌اندازی شد و به این ترتیب JAC وارد بازار خودروهای سواری و مسافربری شد.
  • در نسخه اتوماتیک جک s5، دنده ها به نرمی تعویض می شوند و زمانی که دنده تعویض می شود به کابین و سرنشینان ضربه ای وارد نمی شود.
  • این خودرو ۵ ستاره ایمنی سازمان C-NCAP چین را دریافت نموده‌است.[۱] رقبای اصلی این خودرو چری تیگو ۵، چری تیگو ۷ و هایما اس۷ هستند.
بخوانید:  راهنمای خرید بهترین ماشین شاسی بلند بین 500 تا 700 میلیون مهر99 | bedrive

سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. 70 درصد از بدنه با استفاده از فولاد آبدیده تولید شده و به همین دلیل شاهد استحکام، کیفیت و زیبایی بالایی در جک اس 5 هستیم. طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب 4475، 1840 و 1680 میلی‌متر هستند، ابعادی که جک اس 5 را به یک غول شهری تبدیل می‌کند. کنترل پایداری ESC، پایش باد لاستیک‌ها، سیستم ورود بدون کلید، چراغ‌های جلو زنون، دیلایت LED، گرمکن شیشه عقب و کروز کنترل … در نوامبر همان سال، خودروی تورین کلاس آ همزمان در سراسر جهان عرضه شد و توجهات را چه در داخل چین و چه در خارج آن به خود جلب کرد.

جک (JAC)

در همان سال هم مرکز تحقیق و توسعه و طراحی جک-ژاپن را هم تأسیس می‌کند. همیشه پیدا کردن محبوب‌ترین گزینه در بین محصولات یک شرکت برای بسیاری از جمع‌های دوستانه یک چالش محسوب می‌شود و همین وضعیت در مورد محبوب‌ترین خودروی جک هم وجود دارد. البته خوشبختانه شرکت جک محصولات متنوع و زیادی در ایران ندارد و شاید بتوان سه مدل از آنها را در بین محبوب‌ترین گزینه‌ها قرار داد. فرم کلی فرمان این خودرو همانند مدل S5 است و فرم V مانند و نقره فام با پوشش چرم صنعتی آن را مطلوب جلوه می دهد. صندلی های این خودرو با فرم مناسب و طرح و رنگ متناسب طراحی شده است که البته شاید بتوان گفت برای افراد با وزن بالا اندکی نامناسب هستند.

بخوانید:  آزمون دولینگو هزینه و صفر تا صد آزمون دولینگو | iranbritish

جک،جی 4 مدل 97

الزامی برای مجله خبری خودرو بی درایو بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. نمای روبه‌روی S5، حالت چهره‌ی یک کراس‌اوور عبوس و خشن را القا می‌کند. فرم چراغ‌ها در قسمت بالایی تراش خورده و اندکی شکسته است تا گرافیک مناسبی را ایجاد نمایند. جک S5 نیز مانند اکثر شاسی‌بلندهای هم رده خود، از جلوپنجره‌ کشیده بهره می‌برد که عرض آن مناسب است.

تاریخچه شرکت جک و تولید خودروی جک S3

همان‌طور که اشاره شد طراحی بدنه جک s5 بسیار شبیه هیوندا توسان LM صورت گرفته و به همین علت هم در بازار ایران خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد. در نمای روبرو شاهد چراغ‌هایی با طراحی کشیده و نسبتا اخم آلود هستیم. یک جلوپنجره مزین به نوارهای کرومی حاوی لوگوی جک نیز فاصله بین آنها را پر کرده است. نوع طراحی سپر، مجرای تهویه و قاب‌های مه شکن نیز در مهیج‌تر جلوه کردن چهره این شاسی بلند چینی تاثیر مثبتی داشته است. خطوط حجمی روی پروفیل جانبی و درب کاپوت به همراه فلاپ‌های مشکی در بخش رکاب نیز سبب خوش فرم‌تر به نظر رسیدن نمای ظاهری جک اس۵ شده است. در نمای عقب نیز از چراغ‌های مشابه آئودی q5s استفاده شده که ظاهری ساده اما زیبا و متقاعدکننده را برای این بخش اس۵ به وجود آورده است.

http://besturnblog.ir