معرفی و مشخصات کامل سمند LX محصولی از ایران خودرو | bedrive

با تولید سمند ال ایکس EF7 امکانات و تجهیزاتی به آن اضافه شد که در مدل‌های قدیمی سمند ضعیف بوده یا به کار برده نشده بودند. یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی که محصولات ایران خودرو در هنگام خرید به همراه دارند کارت طلایی سه ستاره برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش است. زیر کاپوت سمند LX سال با همان پیشرانه نام آشنا و بسیار قدیمی XU7 روبرو میشویم. اولین نکته این است که نسخه مجهز به موتور XU7 ارزانتر می‌باشد و در نتیجه اختلاف هزینه بابت مصرف سوخت در همین ابتدای کار تاحدی جبران میشود. نکته دوم هم در بحث هزینه‌های نگهداری است، چرا که به اعتقاد برخی موتور XU7 جان‌سخت‌تر بوده، ضمن اینکه از قطعات یدکی ارزانتری هم بهره میبرد و تعمیرات ساده‌تری دارد. همچنین حداکثر گشتاور این پیشرانه در دور موتور پایین‌تری نسبت به موتور EF7 به دست می‌آید و همین باعث شده که علیرغم شتاب اولیه ضعیف‌تر، شاهد کشش مناسبی از جانب این موتور باشیم.

  • در خودروی سمند نیز این نیرو توسط شاسی‌های شکل داده شده جذب می‌شود .اما پخش شدن نیروی تصادف در خودروی سمند به اندازه کافی بالا نیست و متاسفانه شاهد صحنه‌های دلخراش مرگ و میر سرنشینان هستیم .
  • سمند به نسبت قيمتش نسبت به خودروهاي توليد داخل بهتر ه البته فقط بحث قيمت نيست بلكه امكانات و سواريشم بهتره .
  • در کل ظاهری که مدل های سمند دارند، نسبت به سایر اتومبیل های موجود در کشور متفاوت می باشد که کیفیت قطعات بکار رفته می توانست بهتر هم باشد.
  • نمیدونم بااین پولی ک دارم سمند دوروبر نود بگیرم یا مدل پایین تر بگیرم و فکر خرجاش نباشم.
بخوانید:  فضای اداری مدرن: عناصر اصلی که باید به آن توجه کنید - Mokaab

این دو باتری از نظر ابعاد با هم یکسان هستند و تنها تفاوتشان میزان سرب به کار در رفته در هر باتری است. پژو 206 مسیر پخش نیرو را از ستون‌ها عبور می‌دهد , به همین علت آسیب‌پذیرتر است . حال آنکه خودروی سمند مسیر پخش نیرو را از جلوی خودرو به صورت صلیبی پخش می‌کند و اندکی از نیرو را به ستون‌های خودرو منتقل می‌کند که می‌توان گفت بهتر از خودروی 206 است ولی پایین‌تر از سطح استانداردهای تولید خودرو است . خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.

سمند مدل 83 مشکی اسپورت درجه یک

بله دقیقا ، سمند های یکم مدل پایینتر که حتی جنس و استحکام بدنشونم بهتره از جدیداش و الیاژ ورق سفیده که کیلویی هم حساب کنیم خیلی خیلی از حلب اهن پژو ها و رنو ها گرونتره . ال ۹۰ که نیمکته صندلیاش و کوچیکتره ، پژو ها هم که پول ارم پژو رو میگیرن و گرنه حلب از ورق سفید خیلی ارزونتره هر چند سمند جدیدا هم اهنی و سبکترن متأسفانه اکثرا. اونایی هم میگن ال ۹۰ خوبه معمولا از فنی چیزی سرشون نمیشه و برا یه پیچ سفت کردن هم به تعمیرگاه میخوان مراجعه کنن ، وگرنه از تمام پارامتر ها از ایمنی تا جاده خور بودنو سواری سمند بهتره هر چند کم ، هرچند زیاد. کاستی هایی هم که هست مشکل از ماشین نیست ، از کیفیت قطعات و دزدی خودروسازیه ، وگرنه امکان نداره ماشینی که پلت فرم پنین فارینای ایتالیا رو شرکت فرست اتوموتیو انگلیس باز طراحی کرده از ۴۰۵ و ال ۹۰ و امثالهم بدتر باشه!. سمند ماشین خوبیه ولی یه کم سنگینه همین باعپ شده که شتابش از 405 کم تر بشه ولی فعلا بهترین خوردو ایرانی از لحاظ کیفیتی سمند ال ایکس بهتره .

بخوانید:  بهترین شاسی بلندهای چینی در بازار ایران کدامند؟

مزایای سمند LX

مجله خبری خودرو بی درایو سمند سورن پلاس تیپ 2 امروز 23 بهمن 1401 با 7,000,000 تومان افزایش نسبت به تاریخ 18 بهمن 1401، 525,000,000 تومان قیمت خورد. اگر پاسخ شما به سوال مطرح شده توسط ما، مثبت باشد، پیشنهاد می کنیم که حتما از باتری صبا استافده کنید تا چرا که این باتری به دلیل داشتن سطح کیفیت بالا و عملکرد قوی، در برابر استارت های متعدد دوام بیشتری نسبت به سایر برند های خودرویی دارد. همچنین به دلیل دولتی بودن این باتری، هزینه های خرید شما کمتر خواهد بود.

سمند سورن + پلاس سفید دوگانه مدل 1401 خشک // روز

سمند به نسبت قيمتش نسبت به خودروهاي توليد داخل بهتر ه البته فقط بحث قيمت نيست بلكه امكانات و سواريشم بهتره . می خواستم یک ماشین با کیفیت و مصرف کم بخرم در بین پژو206 و 405GLX کدوم ماشین بهتره؟ منو راهنمایی کنید. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. سلام دوستان/ یه سوال داشتم / آقا موتور ef7 از لحاظ استهلاک خوبه یا نه / یکی میگه شاتون میزنه ، یکی میگه نمیزنه / یکی میگه پر خرج ، یکی میگه کم خرج / آخرش خوبه یا نه ؟ ممنونم از راهنمایی هاتون.

http://besturnblog.ir