همه ان چیزی که باید در مورد شاسی بلند ها بدانید! کاربلد | bedrive

امکانات رفاهی MVM x55 شامل ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه دیجیتال به همراه تهویه عقب، صندلی 4 حالته برقی راننده و 4 حالته دستی سرنشین جلو، صندلی تاشو دو تکه عقب به همراه کنسول تاشو برای صندلی عقب است. امکانات رفاهی کابین نیز شامل ورود بدون کلید، کیلس استارت، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، صندلی 6 حالته برقی راننده و 4 حالته دستی سرنشین جلو، گرمکن صندلی جلو و رنگ چرم قهوه‌ای موکا می‌شود. همچنین ریگان خودرو جی ام سی S350 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است. پیشرانه این خودرو یک موتور با حجم 1.8 لیتر و توربو شارژ باقدرت 190 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن متر است؛ این خودرو 1670 کیلوگرمی، در زمان 9.4 ثانیه از حالت ثابت به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

  • عمده‌ لندکروزرهای مدرن موجود در ایران GXR هستند و بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ وارد کشور شده‌اند.
  • این مدل سانتافه ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن ۱۱ ثانیه و میانگین مصرف سوختش ۱۱٫۵ لیتر در صد کیلومتر است.
  • این ماشین دارای جعبه دنده اتوماتیک CVT می‌باشد و از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو بهره می‌برد.
  • از آنجایی که مدل‌های J120 در حال حاضر از سن و سال بالایی برخوردار هستند، در این بخش تنها به مدل‌های J150 می‌پردازیم.
  • تعداد کراس‌اورهای واردشده با برند مرسدس بنز بسیار اندک هستند؛ اما تعداد زیادی بی‌ام‌و X3 و X4 مدل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ در ایران وجود دارد که البته ازنظر فنی، تفاوت چندانی باهم ندارند.
بخوانید:  ↑ Fowler, H.W.; Fowler, F.G., Eds

با این اوصاف، مردم ایران بعد از انگلیس و آمریکا یکی از مشتریان باسابقه‌ خودروهای شاسی‌بلند در دنیا هستند. در عصر جدید و رشد تولیدات با آپشن بالا، شاسی‌بلند توجه افراد زیادی به سمت خود کشیده شده است. ماشین‌هایی که به دلیل رفاه، امکانات، نکات فنی و ایمنی بالاتر توجه‌ها را به سمت خود کشیده‌اند.

بررسی مشخصات فنی ریگان کوپا

یکی دیگر از دلایل استقبال از این کلاس خودرو، میل جوانان به سفرهای جاده‌ای و آفرود است که شاسی بلندها برای این منظور خودروهایی مناسبند. بی‌ام‌و X3 و X4 مدل ۲۰۱۵ با کارکرد کمتر از صدهزار کیلومتر در بازار ایران حدود ۲٫۵ تا ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شوند. گفتنی است قیمت معدود نمونه‌های صفرکیلومتر مدل ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ نزدیک به ۴ میلیارد تومان است.

رنج‌روور اسپورت، بهترین ماشین شاسی‌بلند برای سفر در جاده‌های پرپیچ‌وخم

سرعت‌گیری صفر تا مجله خبری خودرو بی درایو بر ساعت X33 حدود ۱۳ تا ۱۴ ثانیه و میانگین مصرف سوختش ۱۰ لیتر در صد کیلومتر است. مدل جدید X33 با جعبه‌دنده اتوماتیک پنج‌سرعته شتاب‌گیری بهتری از مدل CVT دارد؛ اما کمی افزایش مصرف سوخت به مالک تحمیل می‌کند. ایکس تریل 2018 مجهز به یک پیشرانه 2.5 لیتری با توان تولید قدرتی معادل 170 اسب‌بخار است که به کمک گیربکس 7 دنده CVT ایکس‌ترونیک، می‌تواند نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل کند.

تیگو 7 پرو 401 صفر ،سند به نام،آماده انتقال

با بودجه در حدود ۵۰۰ الی ۷۰۰ میلیون تومانی امکان انتخاب شاسی‌بلند در دو سگمنت جمع‌وجور و متوسط را دارید. البته امکان قرار دادن خودروهایی همچون رنو کپچر، ساندرو استپ‌وی، برلیانس کراس و اچ ۳۰ کراس از دانگ‌فنگ هم در این بازه قیمتی وجود دارد، اما باتوجه به اینکه این چهار خودرو در سگمنت کراس‌ها قرار می‌گیرد، آنها را در فرصت دیگری بررسی خواهیم کرد. فعلا در کنار «تامین خودرو» باشید تا به بررسی ۹ گزینه اصلی این بازه قیمتی بپردازیم، پس‌ازآن درصورتی‌که تمایل داشتید می‌توانید برای خرید هرکدام از بازار خودرو، نسبت به استفاده از خدمات کارشناسی خودرو در محل «تامین خودرو» استفاده کنید. حالا که با تعدادی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند آشنا شدیم، بیایید نگاهی یه ارزان‌ترین SUV های بازار داخلی هم داشته باشیم و ببینیم که کدام یک از آنها قیمت پایین‌تری دارند. البته قیمت این خودروها بر اساس قیمت بازار و تا اواخر اسفند 1399 ذکر شده است؛ احتمال دارد قیمت این شاسی بلندها در بازار کمی بالاتر یا پایین‌تر هم باشد.

بخوانید:  بایگانی‌های آلفارومئو میتو کارشناسی خودرو در بهترین مرکز کارشناسی خودرو تامین خودرو آزمون TKA | bedrive

http://besturnblog.ir