خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | bedrive

این خودرو روی‌هم‌رفته انتظارات دوستداران خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کرده است. ماشین Kia Sportage توسط شرکت کیا موتورز تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این اتومبیل از آغاز تولید تا به امروز در چهار نسل تولید و مشکلات آن بهبود یافته است. اقبال این ماشین کره‌ای در کشور ایران بسیار بلند بوده است به‌طوری‌که در لیست ماشین‌های پرفروش شاسی‌بلند قرار گرفته است.

  • راو ۴ مدل ۲۰۱۸ با کارکرد کم و شرایط عالی با قیمتی حدود ۲٫۵ میلیارد تومان در بازار ایران معامله می‌شود.
  • کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد.
  • تیگو ۷ شاسی بلند موفق چینی است که نسبت به سایر هم وطنانش مدرن‌تر و کیفیت بهتری دارد.
  • وزن خالص لندکروزر GXR نزدیک به ۲٫۵ تن است؛ اما در ۹٫۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعتش ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

به علاوه سوئیست DX3 دارای ورود کیلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 6 حالته دستی برای راننده و 4 حالته دستی برای سرنشین جلو با روکش چرم نیز هست. این خودرو دارای مجموع 6 ایربگ شامل ایربگ راننده، ایربگ سرنشین جلو، ایربگ‌های پرده‌ای و ایربگ‌های جانبی جلو است. فرمان این خودرو برقی و دوحالته است و از سیستم کنترل حساس به سرعت پشتیبانی می‌کند که حساسیت فرمان برقی به دلیل نیاز به فرمان دهی کمتر برای جلوگیری از فرمان دهی ناگهانی، کاهش پیدا می‌کند. مصرف متوسط KMC K7 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت باک 64 لیتری آن مسافت 750 کیلومتر را با هر باک پر طی می‌کند.

بخوانید:  خرید انواع سوییشرت و هودی مردانه سال 2022 با قیمت ارزان در مکس بکس -لباس زئوس

رنج‌روور اسپورت، بهترین ماشین شاسی‌بلند برای سفر در جاده‌های پرپیچ‌وخم

به نظر می‌رسد که صرفا سیاست‌های فروش توانسته این خودرو را در جایگاه بالاتری قرار دهد، اما درنهایت این شما هستید که تشخیص می‌دهید ظاهر اسپرت‌تر اس ۵ مناسب‌تر است، یا طراحی محافظه‌کاران و تا حدی کپی کارانه اس ۷. درهرصورت نمونه‌های ۱.۸ لیتری توربوشارژ این خودرو در بازار ۸۵۰ میلیون تومان قیمت می‌خورد که نسبت به بازه در نظر گرفته‌شده توسط ما اندکی بالاتری است، اما نمونه‌های دو لیتری تنفس طبیعی آن را می‌توان باقیمتی کمتر پیدا کرد. بعد از جک S5 نوبت به نسخه جدیدتر آن با نام S3 رسید که وارد جاده‌های ایران شود. جک S3 که از نظر فنی در کلاس پایین‌تری از S5 قرار می‌گیرد، در جلب رضایت مشتریان به اندازه برادر بزرگترش موفق نبود. این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری بهره می‌برد که نیروی آن از طریق یک گیربکس اتوماتیک از نوع CVT به چهار چرخ منتقل می‌شود. از نظر ظاهری، می‌توان گفت که جک S3 مدرن‌تر از S5 به نظر می‌رسد، اما برخی افراد ظاهر S5 را ترجیح می‌دهند.

همه ان چیزی که باید در مورد شاسی بلند ها بدانید!

مجله خبری خودرو بی درایو‌های کمکی راننده KMC K7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. سمت عقب KMC K7 نیز طراحی به‌روزرسانی شده‌ای دارد، با وجود اسپویلر عقب و خروجی چهارتایی اگزوز ظاهر این خودرو بسیار متمایزتر از دیگر خودروهای شاسی بلندهای چینی است. از لحاظ فنی خودرو SWM G01F کاملاً با مدل G01 یکسان است و دارای همان پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ DG15T با قدرت 155 اسب بخار و شتاب یکسان 12.7 ثانیه تا 100 کیلومتر است.

بخوانید:  سمند LX سال ماشین سمند LX سال : مشخصات سمند LX سال | bedrive

پس از آن‌که واردات خودرو به ایران در سال 98 متوقف شد، تا مدت‌ها هیچ شاسی بلند 7 نفره جدید و صفرکیلومتری در بازار موجود نبود. از اوایل سال 1400، بهمن موتور یک شاسی بلند 7 نفره به نام فیدلیتی را به بازار عرضه کرد. شرکت جتور از زیرمجموعه‌های برند چری محسوب می‌شود و کار آن تولید نسخه‌های اقتصادی از محصولات چری است. در نتیجه صندلی‌های ردیف سوم سورنتو همچنان برای افراد کوتاه قامت و کودکان مناسب هستند. در نتیجه می‌توانید برای اجاره خودرو از نوع شاسی بلند 7 نفره اقدام کنید و یک کیا سورنتو کم‌کارکرد را از ناواران تحویل بگیرید.

http://besturnblog.ir