خودرو جک قیمت، مشخصات فنی و مقایسه خودرو های jac زومیت | bedrive

در دنیای امروز کفپوش ها جزءای از ساختار ظاهری خودرو ها محسوب می شوند. کفپوش سه بعدی خودرو طراحی ای منحصر به فرد و قالبی دارد که ظاهری بسیار شیک و لاکچری را برای خودرو به ارمغان می آورد. بنابراین اوضاع قدری برای متقاضیان خرید جک S3دشوار گردیده است به طوری که با این اوضاع درآمدها و بالارفتن قیمت کالاهای اساسی، شانس خود را برای رسیدن به خودرو مورد علاقشان کمرنگ میبینند.

  • این خودرو هم از لحاظ طراحی خارجی بدنه و هم از لحاظ امکانات رفاهی یکی از بهترین خودروهای برند جک در بازار محسوب می‌شود و زیبایی‌های خاص خود را دارد.
  • قدرت تولید شده توسط این موتور 235 نیوتون متر است که در طیف دور موتور 2000 تا 4000 دور در دقیقه در دسترس می باشد.
  • دلیل استفاده نشدن جلو پنجره جدید شاختار خنک موتور 1500 سی سی میباشد که نمی تواند اندازه هوای مورد نیاز موتور 2000 سی سی را تامین کند.
  • یکی از نمایندگی های خوب در سطح تهران نمایندگی 1734 واقع در مطهری می باشد.
  • گروه خودروسازی جک یکی از این کارخانه‌ها بود و به سرعت وارد فاز جدیدی از طراحی و مهندسی خودرو شد.
  • از نکات مثبت آن می توان به طراحی ظاهری زیبا، کابین جادار و جذاب، امکانات رفاهی قابل قبول، پیشرانه پرقدرت و خدمات پس از فروش گسترده کرمان موتورنام برد.

شرکت جک نیز در حوزه تولید خودرو جک با شرکت کرمان موتور فعالیت می کند. این شرکت ها تا به الان با همکاری یکدیگر توانسته اند انواع متنوعی از خودروی جک را تولید و روانه بازار کنند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع خودرو جک بپردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

بخوانید:  خانه هوشمند Smart Home: معرفی تجهیزات خانه هوشمند + عکس هوشمند سازی آرات

JAC در ایران

اولین کامیون 2.5 تنی JAC در آوریل سال 1968 تولید شد و جای خالی در صنعت خودروسازی آنهوای را پر کرد. طراحی ارگونومی صندلی‌ها بسیار اصولی است و دسترسی راننده به ادوات و تجهیزات کابین به راحتی امکان‌پذیر است. در واقع بسیار مهم است که یک خودرو برای خانواده جادار و راحت باشد و کراس اورها به همین سبب محبوبیت ویژه‌ای دارند. در این مورد با توجه به نوسانات بازار خودرو ها می توانید از خدمات مشاوره شرکت سایا خودرو در مورد طرح های اقساطی بهره بگیرید. از دیگر آپشن ها نیز می توان به کامپیوتر سفر، مات شدن دستی اینه وسط، وجود آینه ها با تنظیم برقی به همراه راهنما LED، چراغ های خودکار جلو، فرمان برقی، روشنایی روز با LED، چهار شیشه برقی، یخ زدای شیشه عقب و … اشاره کرد.

http://besturnblog.ir

این مجله خبری خودرو بی درایو با طراحی و ظاهر بی نظیری که دارد به عنوان جدیدترین و به روزترین خودروهای کراس اورهای لوکس در بازار ایران به حساب می آید. با توجه به تحریم های اقتصادی در ممانعت از واردات خودرو بستر برای عرضه خودروسازان چینی فراهم شده است. این خودروسازان خودروهای کراس اورهای لوکس نظیر جک کی ام سی را طراحی و روانه بازار کنند. چراغ ها و پنجره بزرگ در جلوی خودرو نشان دهنده طراحی جدید به کار رفته در خودرو است.

جک s5 کم کار سالم 97

جک برای نمای پشت اس5 نیز سراغ خودرو معروف آئودی Q5رفته و الهامات خوبی از آن گرفته است. طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب باعث شد تا بخش اعظمی از جامعه که قصد خرید ماشین شاسی‌بلند را داشته ولی توانایی پرداخت هزینه برای برندهایی مانند هیوندا و تویوتا را نداشتند، با آغوشی باز از جک S5 استقبال کنند. شرکت کرمان موتور نمایندگی رسمی این خودرو در ایران می باشد و تقریبا در تمامی نقاط ایران نمایندگی دارد و این خبر خوبی برای خریداران این خودرو می باشد زیرا با افزایش نمایندگی های کرمان موتور قطعات این ماشین راحت تر پیدا می شود. جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک روان شهری در حدود 9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.

بخوانید:  مبل اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی و بدون چک و ضامن خبر آنلاین خبر فارسی | mobleseyed

جک،جی 3 مدل 91