صفحه اصلی شرکت کرمان موتور بزرگترین خودروساز خصوصی کشور | bedrive

وجود مانیتور 7 اینچی، مجله خبری خودرو بی درایوشگر باریک برای اطلاع رسانی زمان و هشدارها در بالاتر از نمایشگر به همراه کاربرد ادوات نقره فام و شبه فلز زیبایی خاصی به نمای داخلی خودرو بخشیده است. جنس سپر عقب این خودرو از پلاستیک سیاه رنگ است و استفاده از ادوات نقره ای رنگ و مه شکن در محلی اختصاصی ظاهری ایده آل به سپر داده است. در بسیاری از نمونه های خودرو جک S3 وجود ریل های باربند و دستگیره هایی به رنگ نقره ای با داشتن نواری نقره فام در قسمت قاب پنجره و رکاب به بازر عرضه می شوند. این خودرو دارای سه ردیف کروم است، و در پایین با داشتن انحنا در دو طرف به قابی پلاستیکی در پایین ختم می شود که شاید بتوان گفت مکان تقریبا نامناسبی را برای پلاک خودرو فراهم می اورد. شرکت خودرو سازی جی ای سی که آن را با نام جک می شناسیم از سال 1964 با عنوان خودرو سازی هیفی جیانگ هوای شروع به فعالیت کرد، و در سال 1997 با تغییر نام به شرکت آنهویی جیانگ هوای به فعالیت خود ادامه داد.

  • خودروی جک S3 از تولیدات این شرکت است که در ماه اگوست سال 2014 وارد بازار چین شد.
  • این خودرو که به عنوان یک کراس‎اور شهری کوچک معرفی شده است، کیفیت ساخت بالایی دارد و ایمنی آن قابل توجه است.
  • بررسی مشخصات فنی و آپشنهای خودرو چری تیگو 7 تیگو 7 -که توسط مدیران خودرو عرضه می شود و لقب گران ترین شاسی بلند چینی را به خود اختصاص داده.
  • غربیلک فرمان فرم و سایز خوبی داشته و خوش دست به نظر می‌رسد که با وجود پنل کیلومترشمار شش ضلعی، حس و حال مهیج و اسپرتی را برای راننده ایجاد می‌کنند.
بخوانید:  آموزش کامل صرافی ارز دیجیتال کوکوین (Kucoin)

این خودرو با دو پیشرانه 2 لیتری و 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژ تولید شده که نمونه ای که توسط مدیران خودرو عرضه می شود نمونه ی 1.5 لیتری توربو شارژ است. نمای جلویی این خودرو شباهت زیادی به هیوندای ix35 دارد و در نگاه اول می‌توان این شباهت را تشخیص داد. این خودرو ۵ ستاره ایمنی سازمان C-NCAP چین را دریافت نموده‌است.[۱] رقبای اصلی این خودرو چری تیگو ۵، چری تیگو ۷ و هایما اس۷ هستند. اگر هدف شما حضور در بازار خرید ماشین جک است، این سه گزینه می‌تواند شما را به خودروهایی با کیفیت ساخت بالا و با استحکام بالا برساند که دسترسی به قطعات آن‌ها آسان است و از طرف دیگر خدمات پس از فروش کرمان موتور هم می‌تواند به شما کمک کند. به طور کلی باید گفت جک از پرطرفدارترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران است که شرکت در طرحفروش اقساطی جکS3مزایای متعددی نیز برای خریدار دارد.

آپشن‌ها و امکانات JAC S5

این شرکت قبلاً با نام کارخانه خودروسازی هفئی جیانگوای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۶۴ میلادی تأسیس گردیده بود. سال 2011 هم JAC موتورز با صادرات خودروهایش، راه خود را به برزیل باز کرد. یک سال بعد هم جک و نویستار قرارداد همکاری مشترک در زمینه تولید موتورهای دیزلی بستند.

خودرو جک S5 1395

اما برخی از خانواده‌ها در هر صورت به دنبال استفاده از خودروی سدان هستند. این افراد در بین گزینه‌های خرید خودروهای جک بیشتر به سمت خودروی جک J5 می‌روند که یک خودرو با طراحی مدرن و با امکانات رفاهی مناسب شناخته می‌شود. این خودرو در کنار امکانات جالب و خاص خود، ایمنی قابل قبولی دارد و مصرف سوخت آن هم پایین است. هماهنگی مناسب این پیشرانه و گیربکس باعث شده که تجربه رانندگی با این خودرو جذاب باشد. استفاده از سیستم تعلیق مک فرسون در خودروهای جک این شانس را به شما می‌دهد که بسیاری از ناهمواری‌های جاده را احساس نکنید.

بخوانید:  بررسی جک S5 کراس اوور محبوب و نسخه چینی هیوندا توسان خودرو45 | bedrive

جک از سال 2000 به تولید ون و شاسی بلند پرداخت و از سال 2007 با تایید دولت، به تولید خودروهای سواری پرداخت. جک همکاری هایی با شرکت هیوندای نیز دارد و بعضی از محصولات این شرکت را در چین تولید می کند. جک در ایران با شرکت کرمان موتور همکاری دارد و خودروهایی نظیر جک S5 یا جک J5 از این شرکت در ایران با توجه به قیمت خودرو و همچنین تنوع محصولات به موفقیت هایی در فروش دست پیدا کرده اند. جک اس 5 از جمله خودروهای چینی است که در بین مشتریان خودرو از محبوبیت بالایی برخوردار است.

http://besturnblog.ir