قیمت سمند, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive

سوما سمند سشوار چه برتری نسبت به ۴۰۵‌داره؟ امکانات؟.ظاهر؟.سواری؟. قیمت سمند LX باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود. «خودروی ملی را به عنوان نمونه ساخته‌ایم و ۱۰۰ درصد قابل ساخت داخل است».

  • تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.
  • این نسخه از سمند تنها با موتور XU7 عرضه‌شد و برخلاف سمند LX نسخهٔ موتور ملی آن تولید نشد.
  • سمند خودرویی سواری است که از سال ۱۳۸۰ توسط ایران خودرو تولید شده است و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده‌است.
  • در مجموع باید گفت که خودروی سمند ال ایکس از محصولات پرفروش شرکت ایران خودرو می‌باشد که به دلیل وجود قطعات در دسترس و قیمت مناسب انتخاب معقولی برای یک سدان خانوادگی با قیمت پایین و مقرون به صرفه می‌باشد.
  • سمند معمولی یا x7 اولین نسخه از سمند است که تولید آن از سال ۱۳۷۹ آغاز شد و تا ۱۳۸۸ ادامه یافت.

اگر بخواهیم لیستی از خودروهای ایمن و پر فروش داخلی تهیه کنیم قطعا سمند و انواع مختلف آن در صدر این لیست قرار می‌گیرند. سمند از جمله خودروهایی است که در میان خانواده‌های ایرانی به دلیل ویژگی‍های خوبی که دارد محبوبیت زیادی را کسب کرده است. در میان مدل‌های مختلف سمند مانند سمند معمولی،EF7 ، SE،SL ، سریر و سورن، سمندEF7 باتوجه به امکانات بیشتری که نسبت به سایر مدل‎‌های آن دارد سهم بیشتری از بازار فروش سمند را مال خود کرده است.

راننده سمند

به نظر بنده که تمام ماشینای ایرانی رو از پراید مدل ۸۵ صفر تا ۲۰۶ و پارس و النود داشتم بدون اغراق می گم سمند ال ایکس سره . در نمونه های گازسوز این خودرو از موتور EF7 و در نمونه بنزینی از مدل XU7JP/L3 استفاده شده است. هر دو موتور دارای حجمی مناسب با شتاب قابل قبول می باشند و در طی سالیانی که بر روی خط تولید قرار دارند امتحان خود را پس داده اند. حفاظت از محیط زیست در هنگام تولید خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل محصولات جدید ایران خودرو مانند سمند ال ایکس به تجهیزات استاندارد آلایندگی یورو 4 مجهز شده‌اند.

بخوانید:  آموزش اینستاگرام از صفر تا صد - تصویری و کامل

سمند ef7مدل ۹۷

این تفاوت در طراحی قسمت پشتی و چراغ‌های عقب این خودرو به چشم می‌خورد. در نمای جلویی سمند ال ایکس از مجموعه‌ایی از چراغ‌ها استفاده شده است که در مدل‌های قدیمی‌تر آن وجود ندارد. سمند با توجه به هیبت بزرگی که به عنوان یک سدان ایرانی دارد بسیار قدرتمند ظاهر شده است اما معمولا در لیست علاقه‌مندی جوانان قرار نمی‌گیرد. معمولا رنگ‌بندی المان‌های داخلی سمندهای تولید کارخانه به رنگ کرم و قهوه‌ای است که زیبایی قابل قبولی را برای آن ایجاد کرده است. سلام باتری مناسب سمند ، باتری 66 آمپر صبا باتری است اما در صورتی که عادت دارید در زمان غیر فعال بودن دینام از سیستم های الکترونیکی خودرو مثل ضبط و چراغ ها ، زیاد استفاده کنید، می توانید از باتری 74 آمپر صبا باتری نیز بر روی این خودرو استفاده کنید.

با سرعت نور انداختش تو ماشین

همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه مجله خبری خودرو بی درایو روز سمند LX، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت سمند LX به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. به هر حال خودروهای سمند بنابر دو دهه تولید در کشور، دارای فراوانی در لوازم یدکی هستند و به همین دلیل اگر برای خودرو سمند شما مشکلی ایجاد شد، خیلی سریع می توانید اقدام به تهیه لوازم یدکی مورد نیاز کنید. بین سال های 1383 و 1384 شرکت ایران خودرو ضمن انجام بهبودهایی در بدنه خودرو و تغییراتی جزئی در ظاهر آن، تجهیزات و امکانات بیشتری برای این خودرو لحاظ نمود و آن را مدل LX نامید.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت خودرو آلفارومئو در تهران دیوار | bedrive

http://besturnblog.ir