قیمت محصولات جک امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | bedrive

هماهنگی در اجزای این قسمت مجله خبری خودرو بی درایو مانند وجود خط بدنه از گوشه ی چراغ عقب تا لبه ی در جلو خودرو از ویژگی های بی نظیر طراحی بدنه است. همچنین طبق آنچه که شرکت کرمان موتور اعلام کرده این خودرو در تست دوام این خودرو بیش از 40 هزار کیلومتر را با بنزین معمولی در جاده های ایران بدون هیچ مشکلی سپری کرده است. برای اینکه قدرت موتور این خودرو افزایش یابد می توانید از بنزین سوپر و یورو 4 استفاده کنید. طرح متمایز و عمودی دریچه‌های تهویه میانی داشبورد به علاوه شمایل اسپرت غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار پشت آن از جمله نقاط قوت و نسبتا تاثیر برانگیز نمای داخلی جک اس ۵ به شمار می‌رود.

  • تنها تغییر نمای عقب جک s5 اتوماتیک نسبت به نسخه دنده ای این خودرو اضافه شدن نام DCT 6 زیر نام JAC می باشد که این کلمه به معنای جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه می باشد و این باعث می شود که تفاوت دو نسخه اتوماتیک و دنده ای را متوجه شوید.
  • موارد نام برده در بالا از جمله مزایای خرید خودرو از این مجموعه می باشد در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایای خرید خودروی جک S3 می پردازیم.
  • اولین نکته این است که که فرمان این خودرو بسیار نرم می باشد و دلیل نرم بودن فرمان این خودرو این است که از سیستم چرخ دنده‌ای با کمک برقی Servomotor استفاده می شود و همین باعث می شود که فرمان این خودرو بسیار نرم باشد.
  • زمانی که خریدار مایل به خرید جک S3 به صورت قسطی باشد مسلما مجموعه ای را انتخاب می کند که بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را به او پیشنهاد کند و فشار مالی زیادی را به وی تحمیل نکند چرا که در غیر این صورت ممکن است از خرید خودرو صرف نظر کند.
  • جک S3 -یکی دیگر از محصولات کمپانی جک موتور است که بعد از فروش خوب شاسی بلند S5 در ایران ، کرمان موتور نیز قصد عرضه مدل 2014 این خودرو را کرد.
بخوانید:  لیست ماشین های شاسی بلند داخلی و خارجی مشخصات و بررسی در رنتجو | bedrive

از جمله امکانات رفاهی خودرو هم می‌توان به وجود یک نمایشگر ۷ اینچی همچنین سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی اشاره کرد. از جمله مواردی که احتمالاً شما را به سمت این گزینه در خرید خودروهای جک می‌برد، طراحی بسیار زیبا و قابل قبول برای آن است که با امکانات رفاهی مناسبی همراه شده است. استفاده از یک پیشرانه قدرتمند و یک گیربکس هماهنگ و مناسب باعث شده که تجربه رانندگی با جک S5 بسیار دلنشین و جذاب باشد. از آنجایی که سابقه این خودروها در بازار ایران خوب است و ایمنی خوبی دارد، می‌توان آن را محبوب‌ترین خودروی جک در ایران معرفی کرد. البته نباید فراموش کنیم که قیمت jac s5 در بازار ایران در حدود ۳۳۰ میلیون تومان است. اما داشبورد جک s5 شباهت بسیار زیادی با داشبورد خودروی هیوندای ix35 است، بیشترین شباهت داشبورد را قسمت کیلومتر شمار دارد.

محصولات اخیر

کیفیت متریال به کار رفته در ساخت کابین و داشبورد نیز گرچه از نوع مرغوب نیست اما با این حال می‌توان در این رنج قیمت نمره نسبتا قابل قبولی به آن اعطا کرد. کیفیت رویه صندلی‌ها و فرم آنها هم مناسب بوده و بدن سرنشین را در طول مسافرت‌های طولانی چندان خسته نمی‌کند. چینی‌ها قصد دارند تا دستی به سر و روی جک S5 بکشند و این شاسی بلند پرطرفدار را با چهره‌ای جدید به بازار خودرو برگردانند.

جک J4

در نسخه اتوماتیک ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی جلو وظیفه این را دارند که از سرنشینان محافظت کنند. در بررسی هایی که انجام شده این خودرو زمان رانندگی در ترافیک و خیابان هایی که شلوغ هستند 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. در کل این ماشین در رانندگی های شهری بین 11 الی 11.5 در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. این ماشین در رانندگی جاده ای 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. به طور کل می‌توان اظهار داشت که گرچه کیفیت متریال کابین جک اس۵ اندکی نسبت به رقبا پایین‌تر به نظر می‌رسد اما از لحاظ جادار بودن و سبک طراحی توانسته نظر مثبت مشتریان این گونه کراس اوورهای نه چندان گران قیمت چینی را نسبت به خود جلب سازد. کابین جک اس۵ از لحاظ گنجایش فضای داخلی ظرفیت مناسبی را در اختیار کاربران قرار داده و پنج سرنشین بزرگسال با حداقل محدودیت می‌توانند در این فضا حضور پیدا کنند.

بخوانید:  برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا شروع کنیم زبانشناس | zabannew

جک تی 8 نیز یک از خودروهای جک است که با طراحی و ظاهر بی نظیر خود این روزها در بازار با فروش بالایی همراه بوده است. از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون سیستم توزیع الکترونیکی ترمز، سیتم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی ترمز اضطراری، سیستم ترمز هیدرولیکی و سیستم کنترل پایداری و … اشاره کرد. ناگفته نماند که کیسه هوا نیز از جمله امکاناتی است که نه تنها در این خودرو بلکه در همه خودروهای جک تعبیه شده است. بهترین تبلیغ درباره یک خودرو این است که مالکان آن پس از مدتی ادعا کنند که ایمنی آن مطلوب، توان فنی مناسب، سواری نرم و راحت و به طور کلی خودرو خوش دست و بی‌آزاری است. زمانی خریدار راغب به خرید این خودرو خواهد شد که بهترین شرایطفروش اقساطی خودروجک s3 به او پیشنهاد شود و در غیر اینصورت ممکن است از خرید خود صرف نظر کند. اگر شرکت های زیادی را زیر و رو کرده اید اما نمیتوانید یک شرکت با بهترین شرایط را بیابید ما به شما سایا خودرو را پیشنهاد میکنیم.

http://besturnblog.ir