قیمت و خرید همزن برقی دستی بدون کاسه بوش مدل MFQ3010 | سناپویان

اگر از آن دسته افرادی هستید علاقه ی بسیاری به آشپزی و پختن کیک، شیرینی، نان و … دارید و با توجه به زمانبر بودن آماده کردن مواد اولیه و پخت آنها تنبلی می کنید. میتوانید از همزن دستی استفاده کنید که کار با آن بسیار آسان و سریع است. پیشنهاد ما به شما خرید همزن دستی بوش مدل Bosch hand mixer MFQ3010 است. قیمت همزن بوش یکی از دغدغه های مهم مشتریان به شمار می رود که با این اوضاع بد اقتصادی با نوسان قیمت همراه هستند. از طرفی نیز این نرخ تحت تاثیر موارد زیادی نظیر توان همزن دارد که همان قدرت چرخش تیغه های آن است.

برای شناخت کیفیت و سرعت وسایلی نظیر همزن برقی باید حتما لذت استفاده از آن ها را تجربه کرد؛ اما تجربه ثابت کرده که برند بوش در بازار لوازم خانگی کوچک رقیب ندارد. وایت کالا به عنوان تخصصی ترین فروشگاه لوازم خانگی کشور با برخورداری از هزاران کالای متنوع و با کیفیت ، نیاز های هم وطنان عزیز را در این حوزه فراهم می نماید. ما در وایت کالا واسطه ها را حذف کرده ایم تا کالایی که به دست شما مشتری عزیز می رسد از بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت برخوردار باشد.

همزن دستی بوش مدل MFQ3010، یکی از کاربردی ترین و منحصر به فردترین محصولات موجود در بازار است که با قدرت ۳۰۰ وات به بازار عرضه شده. این دستگاه کوچک و سبک با قدرتی که دارد، می‌تواند مواد مختلفی را با هم مخلوط نماید و همچنین مدت زمان و زحمات آشپزی و پخت‌ و پز را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. همزن برقی بوش به عنوان برترین برند موجود در بازار تیغه های مختلفی از جمله تیغه های ورز دهنده، تیغه های تخم مرغ زن و تیغه های خمیر زن دارد که کمی از لحاظ کارآیی با یکدیگر تفاوت دارند. اما این تنها تمایز همزن ها نیست بلکه از لحاظ سرعت موتور نیز دارای سرعت چرخش متفاوتی هستند.

  • ابزار همزن و خمیرزن را می توان به راحتی توسط دکمه، خارج و تعویض کرد.
  • ما در وایت کالا واسطه ها را حذف کرده ایم تا کالایی که به دست شما مشتری عزیز می رسد از بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت برخوردار باشد.
  • بدنه ای که شرکت بوش برای همزن دستی مدل قرار داده است از جنس پلاستیک بوده و کیفیت بدنه عالی دارد.
  • اگر از آن دسته افرادی هستید علاقه ی بسیاری به آشپزی و پختن کیک، شیرینی، نان و … دارید و با توجه به زمانبر بودن آماده کردن مواد اولیه و پخت آنها تنبلی می کنید.
  • گاهی اوقات پیش می آید که تیغه همزن خراب می شود یا چرخ دنده های درون آن دچار مشکل می شوند.
بخوانید:  قیمت و خرید آرم آلفا رومئو فروشگاه اینترنتی ماشین اسپرت | bedrive

تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه، از برندهای اصل بوده و با بهترین و مناسب ترین قیمت ها به مشتریان گرامی ارائه می شود. از جمله اصولی که این فروشگاه به آنها پایبند است، پرداخت در محل مشتری، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و ضمانت اصل بودن کالا می باشد. همزن دستی بوش مدل MFQ36300 با قدرت 400 وات یکی از مدل های پرفروش با فناوری مدرن و موتوری قدرتمند است که درعین حال بسیار سبک و کم صدا می باشد. در انتهای همزن MFQ3010 کمپانی بوش یک شیار وجود دارد که می‌توان سیم آن را دور بدنه و آن شیار پیچید تا ضمن اینکه فضای کمتری اشغال می‌کند از قطع شدن سیم نیز جلوگیری می‌کند.

قیمت همزن برقی بوش

قیمت و خرید همزن برقی دستی بدون کاسه بوش مدل MFQ3010 | سناپویان

همزن بوش مدل MFQ3030 با توان ۳۵۰ وات جزء همزن های ساده شرکت بوش بوده که برای مصارف خانگی مناسب میباشد . این همزن دارای طراحی بدنه ساده و از جنس پلاستیک مقاوم بوده که وزن کمی دارد و از خستگی حین کار جلوگیری میکند. این دستگاه مجهز به دو سری همزن و خمیر زن از جنس استیل ضد زنگ میباشد. از سری همزن برای هم زدن تخم مرغ ، خامه ، تهیه کیک ، یکدست نمودن سس و از سری خمیر زن برای ورز دادن خمیر استفاده میشود.

خرید قطعات مخلوط کن