در این سرویس به کاربر قیمتهای دینامیک و معیارهای مختلف همچون هزینه در هر مایل کارکرد برای هر خودرو و کل ناوگان ارائه میشود.
علاوهبر این دیگر ویژگی کاربردی این مرکز، ارسال اعلانها و هشدارهای مربوط به تعمیر و نگهداری به مدیران برای کمک به کاهش هزینههای اضافه است. برای مدت زمان محدود، مشتریان این سرویس به مرکز ارتباط تلفنی برای حذف تعامل چهرهبهچهره و اخذ خدمات موردنیاز، متصل میشوند.
این بستر فراتر از دسترسی به اطلاعات ارزشمند نگهداری ناوگان است و تعاملی بین مدیر و راننده ایجاد و این امکان را فراهم میکند تا در روند کاری با یکدیگر مرتبط باشند.
همچنین این بستر برای کاربر این امکان را فراهم میکند تا بهراحتی سرویسها را برنامهریزی کرده، انجام یا دیرکرد را ثبت و هزینه تعمیرات را نیز محاسبه کند.
در این بستر، تعمیر و نگهداری با امکان دسترسی به اطلاعات بازههای نگهداری از هر بخش ناوگان و شبکهای از ارائهدهنگان سرویسهای تعمیر و نگهداری وجود دارد. تمام این خدمات از طریق یک درگاه آنلاین ارائه میشود که البته تخفیفهایی هم برای مصرفکنندگان در نظر گرفته است.
تخفیف 26درصدی برای مشتریهای ویژه شل
بیشتر تعمیرگاههایی که در این سرویس عضویت دارند، به مشتریان خود تخفیف تا ۲۶درصدی را ارائه میکنند. همچنین این بستر امکان رزرو ارائه خدمات در ساعات و روز مشخص را فراهم میکند.
با توجه به این موارد این نمونه را طراحی و توسعه دادهایم.» در نهایت بارون اعلام میکند روند توسعه این سرویس درحال انجام است و به زودی دسترسی به آن از طریق نرمافزارهای موبایلی امکانپذیر میشود.