ویدئو وال چیست، انواع آن کدام است و چه کاربرد هایی دارد؟ | asilight

ویدئو وال‌ها بسته به اینکه هدف از نصبشان چه چیزی بوده است، می‌توانند ساده یا پیچیده باشند. تکنولوژی‌های نمایشگر عادی مورد استفاده عبارت است از LED، LCD، لیزری و … است. به این معنی که ویدئو وال ها این قابلیت را به کاربر می دهند که از تمامی نمایشگرها به صورتهمزمان برای نمایش یک تصویر استفاده مجموعه ای اس آی لایت نمایند.

مانیتور صنعتی سامسونگ ۵۵ اینچ مدل QM55R

سیستم ویدئو وال‌های ال سی دی، سیستم تابش نور از پشت Dlp Rear Projection و صفحات دات پیچ ال ای دی 3 دسته‌بندی از ویدئو وال‌ها هستند. با همگانی شدن این تکنولوژی جدید نیاز به نمایشگرهایی است که برای استفاده در مکانهای عمومی شهری ، تجاری و صنعتی طراحی شده باشند زیرا نمایشگرهای خانگی توانایی انجام چنین کاری را برای مدتهای طولانی ندارند. درکشورهای پیشرفته آمریکای شمالی، اروپا و جنوب شرق آسیا مشتریان هر روز با تعداد زیادی نمایشگر تصویری احاصه می شوند و تکنولوژی های اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین روش های سنتی (پوسترها، بروشورها و …)تبلیغات شده اند.

مانیتور صنعتی ۵۵ اینچ جی پلاس (Gplus) مدل GDS-55KU45

نرم افزار ها و سخت افزار های این سیستم ، مستقل از نوع نمایشگر بوده و قابلیت نمایش تصاویر بر روی انواع نمایشگر های دیتا پرژکتوری یا انواع LCD,LED و تلویزیون را فراهم می کند . در صورتی که تمایل به دریافت مشاوره و خرید ویدئووال، تلویزیون شهری و تجهیزات مربوطه دارید با ما در شرکت الکتروویژن تماس بگیرید. سالنهای همایش، آمفی تئاتر، سینما، کنفرانس، ویدئو کنفرانس، فضاهای نمایشگاهی و… به منظور پخش تصاویر و اطلاعات مورد نظر. برای پاسخ به این سوال مهم آن است که توجه کنیم video wall سیستمی یکپارچه و مجموعه ای از صفحات نمایش با وضوح بالا است که توسط یک پردازشگر قدرتمند هدایت می شوند. به طور کلی تکنولوژی پشت آن بسیار پیچیده تر از سایر ابزارهای نمایش است. این سیستم میتواند عملکرد بالا، انعطاف پذیری و قابلیت تعاملی فراتر از دیگر تجهیزات معمول نمایش تصویر ارائه نماید.

  • نرم افزار همچنین به کاربر اجازه میدهد از میان منابع، محتوای مورد نظر را انتخاب و روی صفحه نمایش دهد.
  • عمر مفید ویدئووال حدود ۱۰۰.۰۰۰ ساعت مستمر برای پنل تجاری و ۱۵۰۰۰ ساعت برای پنل خانگی است.
  • دستگاه کنترلر ویدئو وال دارای پورتهای مختلف ورودی و خروجی برای صدا و تصویر است.
  • از انتقال پیام‌های بهداشتی و آموزش عمومی گرفته تا اطلاع‌رسانی درباره ترافیک شهری و موارد مشابه، بعضی از کاربردهای عمومی ویدئو وال هستند که در این دسته قرار می‌گیرند.
  • کنترلر ها مدل های مختلفی دارند که با توجه به نوع ماژول و رزولیشن کار انتخاب می شوند.
بخوانید:  قیمت محصولات جک امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | bedrive

در خرید این مدل ویدیو وال‌ها خطوط Bezel بسیار اهمیت دارن و با توجه به میزان Bezel اون‌ها متفاوت هست. در حالت نمایش تکی ، هر صفحه جزئی کوچک از یک نمایشگر بزرگتر است و تمامی صفحات در کنار یکدیگر یک صفحه نمایش بزرگتر را تولید میکنن. اما در حالت مولتی ، هریک از صفحاتویدیو وال تصویر جداگانه ای به نمایش میذارن، در ادامه این مطلب هم درباره اجاره ویدئو وال تهران خواهیم گفت.

– صفحه نمایش ویدئو وال

لذا مشخص است کاربردی که برای video wall میتوان متصور بود به شدت فراتر از سایر ادوات پخش تصویر است. این موضوع زمانی نمود پیدا می کند که بدانیم اغلب مراکز اقتصادی ، تجاری، اداری و خدماتی جهت ارائه سرویس های بهتر و جلب رضایت مراجعین در رقابتی روز افزون می‌باشند. در این بین اطلاع رسانی بهتر می تواند به عنوان نقطه قوت و ابزاری برای پیروزی در رقابت ها باشد.

ویدئو وال چیست، انواع آن کدام است و چه کاربرد هایی دارد؟ | asilight