پلاگین هیبریدی تیگو 7 پرو: سلطان سبز شهر و جنگل

با رشد و توسعه علم و تکرار فناوری تولید خودرو، خودروهای هیبریدی به مزایای خودروهای برقی و بنزینی دست یافته اند و مزایای هر دو طرف در خودروهای هیبریدی پلاگین ترکیب شده است و تقاضای مصرف کنندگان روز به روز در حال افزایش است. در روز روز

تیگو 7 پرو پلاگین هیبریدی یک SUV هیبریدی قدرتمند است که از طریق برند Phoenix NEV به بازار ایران معرفی شده است و به زودی علاقه مندان شاهد عرضه این خودرو به بازار خواهند بود.با فناوری پیشرفته در کلاس خود، هوشمند کابین و همراه با استانداردهای ایمنی، سرنه‌چانیان خودرو برای خودروهای شاسی‌بلند شهری و سفرهای جاده‌ای بازتعریف می‌کند.

راحتی عالی در اتصال به دنیای هوشمند

کابین هیبریدی تیگو 7 پرو مکانی است که آرامش و آسایش را در شلوغی یک روز شلوغ و یا در سفر و مسافرت خانوادگی فراهم می کند و می توانید در سکوت و بدون نگرانی از رانندگی لذت ببرید.

این SUV هیبریدی مجهز به صفحه نمایش 24.6 اینچی دوگانه و فناوری پیشرفته با قابلیت چند لمسی همزمان برای رانندگی خودرو و افزودن فرمان گرم شونده و صندلی ردیف دوم گرم شونده به طیف امکانات رفاهی این خودرو در مقایسه با آن است. به مدل های بنزینی باعث راحتی بی نظیر می شود و برای راننده همه سرنشینان در ماشین خواهند بود و سفری لذت بخش را برای هر خانواده ای فراهم می کند.

نورپردازی محیطی 64 رنگ تیگو 7 پرو هیبریدی قابلیت تغییر حالت و رنگ را با توجه به وضعیت رانندگی دارد. فیلتر داخلی درجه N95، صدای فوق العاده آرام 35 دسی بل، عملکرد یک دکمه، سنسور کنترل ذرات هوشمند و سایر تنظیمات پیشرفته، این خودرو را به بهترین استاندارد در کلاس خود تبدیل کرده و تجربه رانندگی فراتر از انتظار را برای کاربران فراهم می کند.

بخوانید:  نبود قانونی برای پرداخت خسارت ناشی‌از اُفت خودروهای تصادفی

پلاگین هیبریدی تیگو 7 پرو: سلطان سبز شهر و جنگل

یک سپر ایمنی در اطراف مسافران

از نظر عملکرد ایمنی، Tigo 7 Pro Plug-in Hybrid در سطح جهانی است و از یک شاسی بسیار قوی همراه با بیش از 60 درصد فولاد با مقاومت بالا، از جمله بسیاری از قطعات فولادی فوق قوی Benteler استفاده می کند. کل پوشش خودرو از ورق فولادی گالوانیزه ساخته شده است که با ساختاری محکم محافظت نور را فراهم می کند.

سرنشینان این خودرو از هر طرف توسط شش کیسه هوا محافظت می‌شوند و دو مجموعه کانکتور ISOFIX در صندلی‌های عقب برای صندلی‌های ایمنی کودک با مشخصات مختلف مناسب است و استاندارد ایمنی پیشرو در کلاس را ایجاد می‌کند.

رادارهای کمک راننده برای حفاظت فعال

از نظر ایمنی فعال، این SUV هیبریدی همچنین به چندین عملکرد هوشمند کمک رانندگی مجهز است که راننده را قبل از هر اتفاقی از رویدادها و حرکات اطراف وسیله نقلیه آگاه می کند و منجر به افزایش آگاهی و پیشگیری از تصادف می شود.

LDW (هشدار خروج از خط)، ACC (کروز کنترل تطبیقی)، FCW (هشدار برخورد از جلو) و سایر عملکردها در این خودرو با پیکربندی ایمن تر، هوشمندتر و سطح بالاتر، تجربه سفر بدون نگرانی را برای راننده و سایر مسافران فراهم می کند. دادن.

گارانتی بلند مدت فونیکس نوادا

این خودرو با استفاده از بهترین مواد و فناوری ها و زیر نظر بهترین متخصصین Phoenix NEV با دانش محصولی باکیفیت طراحی و تولید شده است که 7 سال یا 200000 کیلومتر گارانتی خودرو و باتری را در اختیار خریداران قرار می دهد. از نظر رانندگی، ایمنی و راحتی، لیتیوم بی نظیری را در بازار خودرو تامین می کند و در کشور از این نظر برای علاقه مندان به این خودروی هیبریدی اطمینان خاطر خواهد بود.

بخوانید:  تنظیم مقررات آفرود سواران در دستور کار دولت است

به عنوان یک مدل SUV هیبریدی، Tigo 7 Pro Plug-in Hybrid نه تنها قدرتمندتر است، بلکه از نظر پیکربندی فناوری‌های هوشمند و حفاظت از ایمنی فعال و غیرفعال در کلاس خود پیشتاز است که نشان‌دهنده پیگیری مداوم PhoenixNEV برای فناوری و نوآوری است.

پلاگین هیبریدی تیگو 7 پرو: سلطان سبز شهر و جنگل

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248587/%D8%AA%DB%8C%DA%AF%D9%88-7-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D9%86-%D9%87%DB%8C%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%87-%D8%B3%D8%A8%D8%B2-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%88-%D8%AC%D9%86%DA%AF%D9%84