چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟ با انواع شاسی بنلد اشنا شوید کاروکیا | bedrive

اغلب نمونه‌های این خودرو در قالب مدل‌های 2012 تا 2013 به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند و از لحاظ پلتفرم و ساختار، تفاوت زیادی با لندکروزر جی 200 ندارد. با این وجود با ضعف در مدیریت برند و عدم توان تولید و عرضه مناسب عظیم خودرو در ارائه این محصول و عدم وجود خدمات پس از فروش و قطعات، بازار این خودرو به صورت کامل نابود شد. هن تنگ X7 پرچمدار شاسی بلندهای چینی هن تنگ در ایران و برادر بزرگ‌تر هن تنگ X5 است. هن تنگ X7 در سال 2016 در چین با دو موتور 1.5 لیتری و 2 لیتری که هر دو توربو شارژ هستند و نسخه 1.5 لیتری این موتور در پلتفرم Zoty T600 بود عرضه شد.

  • نسخه‌های وارد شده از این خودرو به ایران، در قالب دو تیپ ساده و GT‌ لاین به دست مشتریان رسیدند.
  • نکته مثبت طراحی این خودرو، وجود پنجره کوچکی روی ستون C‌ خودرو است که امکان برقراری ارتباط با محیط بیرون را برای سرنشینان ردیف سوم مهیا می‌کند.
  • این شاسی بلند چینی ارزان در زمان ورود به بازار ایران توانست خیلی زود جایگاه مناسبی در بازار به دست آورد.
  • این خودرو در دو مدل 5 نفره و 7 نفره قابل تهیه است و یکی از مشخصات ظاهری جالب توجه این خودرو استفاده از رینگ‌های 20 اینچی و لاستیک‌های ساخت کویر تایر است.
  • تقریبا تمامی راو4های نسل چهارم که به ایران وارد شده‌اند، به پیشرانه تنفس‌طبیعی ۲٫۵ لیتری مجهزند.

شاسی بلند چینی SWM G01F دومین محصول ارائه شده توسط سیف خودرو از برند SWM است. این خودرو مانند نسخه اسپرت مدل G01 است، با این تفاوت که SWM G01F و SWM G01 تنها در ظاهر خود با یکدیگر تفاوت دارند و قیمت بالاتر این خودرو عملاً برای یک کیت بدنه است. مصرف سوخت تیگو 7 به صورت متوسط 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت 57 لیتری باک برد این خودرو با هر باک پر حدود 850 کیلومتر است. قیمت مدل اتوماتیک سال 1400 این خودرو در زمان انتشار این مطلب در حدود 1,050 میلیون تومان است. همچنین صندلی‌های سرنشینان جلو این خودرو دارای گرم‌کن صندلی هستند و شاسی بلند چینی بورگوارد BX5 با سه رنگ چرم قهوه‌ای، مشکی و بژ قابل تهیه است. امکانات رفاهی فیدلیتی نیز شامل ورود بدون کلید، کیلس استارت، سیستم تهویه دیجیتال با دریچه تهویه عقب، صندلی‌های برقی سرنشینان جلو، گرمکن صندلی جلو، صندلی‌های عقب تاشو، ایزوفیکس صندلی، صندوق پران هوشمند، پد شارژ وایرلس و چرم دو رنگ می‌شود.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت خودرو آلفارومئو در تهران دیوار | bedrive

نیسان پاترول مدل 2023

رنو در کولئوس جدید، از طراحی بسیار زیبا، مدرن و جذاب برخوردار است؛ این زبان طراحی جدید، باعث شده است تا خرید رنو کولیوس به‌عنوان یکی از زیباترین خودروهای وارداتی کشور جزو انتخاب‌های خریداران باشد. رنو کولیوس جدید، از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری بهره می‌برد که قادر به تولید 171 اسب‌بخار قدرت و 233 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس این خودرو، از نوع CVT X-TRONIC است که باعث عکس‌العمل نسبتا کند به حرکت پدال گاز در این ماشین شاسی‌بلند در برخی از مواقع می‌شود. سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهارسیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است.

هایما s7 توربو پلاس 401

سعادت رنت یکی از مجله خبری خودرو بی درایو های بزرگ در زمینهاجاره ماشین شاسی بلند در تهران می باشد که مالک تمامی خودروهای خود بوده. اجاره سانتافهبیشترین تقاضا را در بین خودرو های شاسی بلند داشته که بدون راننده و همراه با راننده اجاره داده می شود. قیمت اجاره خودرو با راننده به صورت ساعتی و کیلومتر محاصبه و اجاره خودرو بدون راننده روزانه محاصبه می شود. در بعضی از شرایط نیز مشتریان اجاره خودرو خواستار اجاره سالیانه ماشین بوده که بیشتر متقاضیان شرکت های بین المللی بوده که برای حمل و نقل مهمانان خود نیاز به خودرو شاسی بلند و لوکس دارند. برای تهیه شاسی بلندهای تولید داخل باید به سراغ محصولات دو خودروساز بزرگ وطنی یعنی ایران خودرو و سایپا برویم. این دو شرکت، شاسی بلندهای مختلفی (که عمدتا چینی هستند) را تولید یا مونتاژ می‌کنند و با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های وارداتی به فروش می‌رسانند.

بخوانید:  بهترین شیرینی های جهان در سال 2020 بلاگ استوریاب

تیگو ۵

مهمتر از همه اینکه خیال شما را تا چند سال از بابت تامین ایمنی خود و خانواده‌تان راحت می‌کند. معمولا خودروهای SUV گارانتی طولانی‌تری هم دارند و این موضوع باعث می‌شود که نگران خراب شدن آنها یا به‌وجود آمدن مشکل فنی نباشید. اگر هم زیاد به مسافرت می‌روید یا آفرودباز هستید، بدون شک بهترین گزینه برای شما خرید شاسی بلند است. اگر برای خرید این نوع خودرو به جستجو در بازار بپردازید، با مدل‌های زیادی مواجه می‌شوید. می‌توانید ده‌ها مدل SUV از برندهای مختلف خارجی و با قیمت‌های متنوع را در بازار داخلی پیدا کنید؛ اما اگر به دنبال خرید ماشین های ایرانی شاسی بلند هستید، گزینه‌های شما محدودتر می‌شوند. کیا سورنتو یک شاسی بلند 7 نفره دیگر بازار ایران است که از نظر شهرت و محبوبیت، با برادر خود هیوندای سانتافه برابری می‌کند.

http://besturnblog.ir