خرید لوازم اسپرت پراید

اگر قصد دارید که فشار باد لاستیک را بررسی نمایید، اجازه دهید که لاستیکها خنک شوند. پس اگر شما علاقه مند به اسپرت کردن ماشین پراید خود هستید، دیگر نگرانی بابت تهیه این محصولات نیست و می توانید به راحتی و به صورت آنلاین محصول دلخواه خود را از طریق فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی خودرو کینگ اسپرت خریداری کنید. مجموعه کینگ اسپرت سالهای زیادی در زمینه ی تولید، واردات و فروش عمده لوازم اسپرت پراید و خودروهای مختلف دیگر فعالیت دارد. یکی دیگر از مواردی که قیمت لاستیک پراید 131 یا هر مدل دیگری از این وسیله نقلیه را مشخص میکند، دوام آن در برابر ساییدگی میباشد. ویژگیهایی که یک لاستیک پراید باید دارا باشد! لاستیک پراید 175 موجب کاهش لغزش ماشین شده و باعث می شود ماشین بیشتر به زمین نزدیک شود. برخی از سایت ها، فروش لاستیک را به همراه خدمات نصب و بالانس انجام می دهند. همچنین شما می توانید از سراسر ایران به صورت آنلاین خرید خود را انجام داده و در سریع ترین زمان ممکن با بسته بندی مناسب، سفارش خود تان را درب منزل تحویل بگیرید.

این اتومبیل همواره یکی از جداب ترین خودرو ها برای طرفداران تیونینگ و اسپرتینگ ماشین در ایران می باشد. خودروی پراید یکی از اولین محصولات خودروسازی کره ای KIA می باشد که از اولین محصولات مونتاژی خودروسازی سایپا در ایران نیز سایت بی درایو محسوب می شود. در زمان خرید تایر پراید حتماً به شاخص باری که توسط شرکت سایپا اعلام شده است، توجه کنید و لاستیکهایی که دارای شاخصهای کمتر از مقدار تعیین شده هستند، خودداری نمایید. یکی دیگر از موارد مهم در زمان خرید لاستیک پراید، فشار باد قابلتحمل آن میباشد. لوازم جانبی پراید موجود در مجموعه کینگ اسپرت شامل: انواع جلو پنجره اسپرت پراید، بال عقب، رکاب پراید، انواع چراغ، آینه، کنسول و غیره می باشد. یک عدد چهاررقمی که به معنای تاریخ تولید میباشد به این صورت بر روی لاستیکها نوشته میشوند، دو عدد اول آن مربوط به هفته و دو عدد دیگر، مربوط به سالی است که لاستیک پراید ساخته شده است. یعنی علاوه بر ارائه لاستیک پراید آن را تعویض و بالانس می کنند.

بخوانید:  فارکس چیست به زبان ساده؛ اولین قدم یادگیری فارکس پارسی فارکس-بروکر آمارکتس
آموزش خواندن سایز لاستیک پراید را در ویدئو زیر یاد بگیرید! همچنین می توانید با مراجعه به سایت هر کدام از برندهای لاستیک ایرانی، محصول خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. قیمت لاستیک بارز پراید 175 دولتی نیز در سایت ها قابل مشاهده است. البته که خرید لاستیک های خارجی برای پراید 131 می توان طول عمر لاستیک را افزایش دهد و به بهبود عملکرد خودرو کمک کند. برای سنجش ساییدگی اعداد و ارقامی را روی لاستیک مینویسند و هر چه این عدد بالاتر باشد یعنی دوام لاستیک در برابر ساییدگی نیز بیشتر میشود و عمر لاستیک نیز بیشتر میشود. عمر مفید لاستیکهای ایرانی عموما بین ۵۰ تا ۶۰ هزار کیلومتر است. تلاش ما این است تا بهترین و متنوع ترین لوازم جانبی پراید و ماشین های مختلف را با قیمت مناسب و ضمانت اصل بودن کالا به دست شما برسانیم. عاقلانه به نظر میرسد که قیمت لاستیک پراید نیز با بالارفتن عدد ساییدگی افزایش مییابد.

برای آگاهی از آخرین قیمت لاستیک پراید میتوانید به فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و در کمترین زمان این اطلاعات را به دست آورید. ایران تایر نیز لاستیک هایی با قیمت کمتر ارائه داده است تا تمامی هموطنان بتوانند لاستیک فرسوده پراید خود را با کمترین هزینه تعویض نمایند. البته میتوانید برای اطلاع دقیقتر از قیمت لاستیک پراید 165 دیجیکالا را انتخاب نمایید زیرا بهراحتی در دسترس قرار میگیرد. همانطور که گفته شد قیمت لاستیک پراید 175 کمی بالاتر از 165 است. سایز لاستیک پراید نیز بسیار مهم است و شما می توانید با مراجعه به دفتر چه راهنمای خودرو از سایز مناسب لاستیک پراید خود مطلع شوید. امروزه محصولات بارز علاوه بر فروش داخلی از فروش خارجی بسیار خوبی برخوردار شده است و به علت کیفیت و قیمت مناسب به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می گردد. همچنین محصولات و لوازم جانبی پراید با کیفیت و اورجینال برندهای مطرح بین المللی نیز در بازار ایران به وفور قابل دسترس هستند. اما با توجه به استقبال مشتریان عزیز و همچنین عرضه ی بی واسطه و مستقیم محصولات خود با قیمت مناسب، اقدام به راه اندازی سایت فروشگاهی خود کرده است. در سایت دیجی کالا قیمت بر اساس یک حلقه لاستیک درج شده است.

بخوانید:  خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | bedrive