راهنمای خرید بهترین ماشین شاسی بلند بین 500 تا 700 میلیون مهر99 | bedrive

به نظر می‌رسد که صرفا سیاست‌های فروش توانسته این خودرو را در جایگاه بالاتری قرار دهد، اما درنهایت این شما هستید که تشخیص می‌دهید ظاهر اسپرت‌تر اس ۵ مناسب‌تر است، یا طراحی محافظه‌کاران و تا حدی کپی کارانه اس ۷. درهرصورت نمونه‌های ۱.۸ لیتری توربوشارژ این خودرو در بازار ۸۵۰ میلیون تومان قیمت می‌خورد که نسبت به بازه در نظر گرفته‌شده توسط ما اندکی بالاتری است، اما نمونه‌های دو لیتری تنفس طبیعی آن را می‌توان باقیمتی کمتر پیدا کرد. بعد از جک S5 نوبت به نسخه جدیدتر آن با نام S3 رسید که وارد جاده‌های ایران شود. جک S3 که از نظر فنی در کلاس پایین‌تری از S5 قرار می‌گیرد، در جلب رضایت مشتریان به اندازه برادر بزرگترش موفق نبود. این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری بهره می‌برد که نیروی آن از طریق یک گیربکس اتوماتیک از نوع CVT به چهار چرخ منتقل می‌شود. از نظر ظاهری، می‌توان گفت که جک S3 مدرن‌تر از S5 به نظر می‌رسد، اما برخی افراد ظاهر S5 را ترجیح می‌دهند.

  • یکی از بهترین تولیدات این شرکت از نظر مصرف انرژی خودرو تویوتا سی‌اچ‌آر است که در پاریس از آن رونمایی شده است.
  • مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است و با توجه به باک 45 لیتری آن مسافتی که فردا SX5 می‌تواند با هر باک پر طی کند، 620 کیلومتر است.
  • طراحی ظاهری میتسوبیشی ASX و کیفیت مواد استفاده‌شده در داخل کابین مدل 2018 آن به نسبت رقبا، کمی بهتر است.
  • این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری دارد و قدرتی معادل 105 اسب بخار را ایجاد می‌کند که مقدار ناچیزی برای یک شاسی بلند است و شتاب آن را کاهش می‌دهد.
بخوانید:  قیمت ایران خودرو سمند بازار و نمایندگی خودرو | bedrive

به علاوه سوئیست DX3 مجله خبری خودرو بی درایو ورود کیلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 6 حالته دستی برای راننده و 4 حالته دستی برای سرنشین جلو با روکش چرم نیز هست. این خودرو دارای مجموع 6 ایربگ شامل ایربگ راننده، ایربگ سرنشین جلو، ایربگ‌های پرده‌ای و ایربگ‌های جانبی جلو است. فرمان این خودرو برقی و دوحالته است و از سیستم کنترل حساس به سرعت پشتیبانی می‌کند که حساسیت فرمان برقی به دلیل نیاز به فرمان دهی کمتر برای جلوگیری از فرمان دهی ناگهانی، کاهش پیدا می‌کند. مصرف متوسط KMC K7 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت باک 64 لیتری آن مسافت 750 کیلومتر را با هر باک پر طی می‌کند.

جک S3 – مدل 98

رنو در کولئوس جدید، از طراحی بسیار زیبا، مدرن و جذاب برخوردار است؛ این زبان طراحی جدید، باعث شده است تا خرید رنو کولیوس به‌عنوان یکی از زیباترین خودروهای وارداتی کشور جزو انتخاب‌های خریداران باشد. رنو کولیوس جدید، از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری بهره می‌برد که قادر به تولید 171 اسب‌بخار قدرت و 233 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس این خودرو، از نوع CVT X-TRONIC است که باعث عکس‌العمل نسبتا کند به حرکت پدال گاز در این ماشین شاسی‌بلند در برخی از مواقع می‌شود. سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهارسیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است.

بررسی مشخصات فنی هایما S7 توربو پلاس

شاسی بلند چینی SWM G01F دومین محصول ارائه شده توسط سیف خودرو از برند SWM است. این خودرو مانند نسخه اسپرت مدل G01 است، با این تفاوت که SWM G01F و SWM G01 تنها در ظاهر خود با یکدیگر تفاوت دارند و قیمت بالاتر این خودرو عملاً برای یک کیت بدنه است. مصرف سوخت تیگو 7 به صورت متوسط 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت 57 لیتری باک برد این خودرو با هر باک پر حدود 850 کیلومتر است. قیمت مدل اتوماتیک سال 1400 این خودرو در زمان انتشار این مطلب در حدود 1,050 میلیون تومان است. همچنین صندلی‌های سرنشینان جلو این خودرو دارای گرم‌کن صندلی هستند و شاسی بلند چینی بورگوارد BX5 با سه رنگ چرم قهوه‌ای، مشکی و بژ قابل تهیه است. امکانات رفاهی فیدلیتی نیز شامل ورود بدون کلید، کیلس استارت، سیستم تهویه دیجیتال با دریچه تهویه عقب، صندلی‌های برقی سرنشینان جلو، گرمکن صندلی جلو، صندلی‌های عقب تاشو، ایزوفیکس صندلی، صندوق پران هوشمند، پد شارژ وایرلس و چرم دو رنگ می‌شود.

بخوانید:  فیلم زیبای سرعت با ماشین سمند فیلو | bedrive

هیوندای سانتافه نسل جدید

اغلب نمونه‌های این خودرو در قالب مدل‌های 2012 تا 2013 به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند و از لحاظ پلتفرم و ساختار، تفاوت زیادی با لندکروزر جی 200 ندارد. با این وجود با ضعف در مدیریت برند و عدم توان تولید و عرضه مناسب عظیم خودرو در ارائه این محصول و عدم وجود خدمات پس از فروش و قطعات، بازار این خودرو به صورت کامل نابود شد. هن تنگ X7 پرچمدار شاسی بلندهای چینی هن تنگ در ایران و برادر بزرگ‌تر هن تنگ X5 است. هن تنگ X7 در سال 2016 در چین با دو موتور 1.5 لیتری و 2 لیتری که هر دو توربو شارژ هستند و نسخه 1.5 لیتری این موتور در پلتفرم Zoty T600 بود عرضه شد.

http://besturnblog.ir