قیمت جک S5, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive

جعبه دنده ی 6 سرعته ی دستی تمام قدرت تولید شده را به چرخ هی جلو انتقال می دهد. شرکت کرمان موتور در ایران تولید کننده خودروهای سواری و کراس اور شرکت جک است و تاکنون مدل های j3، j5، s5 و s3 را به ایران آورده است. جدیدترین مدل جک اس۵ با موتور ۱۵۰۰ سی‌سی با پاشش سوخت مستقیم وارد بازار ایران شده‌است و کرمان موتور ادعا دارد که این فیس‌لیفت با موتور GDI جدید شتاب و عملکرد بهتری از مدل‌هاز قبلی خود دارد. جک اس۵ دنده‌ای آنقدر موفق بود که نسخه‌های جک اس۵ با گیربکس اتوماتیک نیز با استقبال مردم مواجه شد و شرکت کرمان موتور فروش بالایی را تجربه کرد.

جکS5 تمیز مدل 1394

در اوایل مجله خبری خودرو بی درایو 2015 شرکت JAC یک کراس اوور که جک s5 نام داشت به بازار عرضه کرد، جک s5 اولین خودرویی بود که در داخل کشور تولید می شد و دارای جعبه دنده 6 سرعته یکدست و موتور 2000 سی سی می باشد. کمپانی JAC پس از حدود دو سال نسخه اتوماتیک جک s5 را که دارای جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه بود را عرضه کرد. نسخه اتومات با نسخه دستی تفاوت ظاهری چندانی ندارد ولی چند تغییر جزئی در نسخه اتومات وجود دارد. جک جی 5 – دومین عضو از خانواده J محصول شرکت جِی اِی سی چینی است که با نام جک در ایران شناخته شده و شرکت کرمان موتور نمایندگی فروش و گارانتی محصولات این شرکت را بر عهده دارد. بعد از محبوبیت جک جی 3 هاچ بک ، جک جی 5 هم به دلیل ظاهر زیبا و عمکرد خوبی که دارد مشتریان زیادی در کشورمان پیدا کرده ادامه مطلب…

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت آلفارومئو امروز | bedrive

http://besturnblog.ir

بیایید با هم نگاهی به تاریخچه موفقیت این برند خودروسازی داشته باشیم. برای خرید کفپوش های سه بعدی انواع خودرو جک می توانید یه صفحه محصولات کفپوش سه بعدی Sicg مراجعه کنید. بسیاری از مجموعه‌های عرضه قسطی ماشین، شرایط فروش جک S3 کرمان موتور را نیز با تغییرات اساسی مواجه کرده‌اند و با توجه به اوضاع و احوال بازار میزان دریافت پیش قسط، شرایط و مبلغ اقساط و حتی زمان تحویل خودرو را هم تغییر دادند. اگر علاقمند به طراحی داخلی محصولات تولید شرکت کره‌ای هیوندای هستید، می‌توانید با قیمتی مناسب‌تر برایخرید اقساطی جکS3اقدام کنید. اولین چیزی که در بررسی طراحی ظاهری جک اس5 به چشم می‌خورد، شباهت‌های آن با یکی از محصولات کارخانه هیوندای، یعنی توسان است. البته کپی‌برداری از محصولات شرکت‌های دیگر، امری طبیعی میان تولیدکنندگان چینی است.

مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. مشتریان عزیز می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و پیام‌های خود را از طریق سامانه صدای مشتری به ما انتقال دهند تا کارشناسان ما به آنها رسیدگی کنند. عقب سی هائو X5 هم مثل بخش جلو، کاملا عوض شده و شاهد در، سپر و چراغ‌های جدید هستیم.

سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی HBA

یکی از انواع معروف خودورهای کراس اور چینی که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است خودروی جک S3 می باشد. معمولا تعداد اندکی مجموعه با ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو وجود دارد که از جمله آن می توان به شرکت سایا خودرو اشاره کرد. بخش پایینی نمای جلو اس5 را یک سپر همراه با هواکش تزئین کرده است که با سه نوار افقی و شکل هندسی جالب خود به خشن بودن چهره خودرو کمک می‌کند. اما نمای جانبی این محصول کارخانه جک، بیشتر از هر بخشی دیگر یادآور توسان است. طراحی فریم پنجر‌ها در کنار انحنا و حجم بدنه درها اقتباسی وفادارانه از خودرو توسان هیوندا است.

  • برای خرید کفپوش های سه بعدی انواع خودرو جک می توانید یه صفحه محصولات کفپوش سه بعدی Sicg مراجعه کنید.
  • جک S5 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ وارد بازار جهانی شد و با تغییرات زیاد و کسب استانداردهای لازم هم‌اکنون به دلیل قیمت مناسب در ایران بفروش می‌رسد.
  • طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب 4475، 1840 و 1680 میلی‌متر هستند، ابعادی که جک اس 5 را به یک غول شهری تبدیل می‌کند.
  • خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
  • جعبه دنده ی 6 سرعته ی دستی تمام قدرت تولید شده را به چرخ هی جلو انتقال می دهد.
بخوانید:  ماشین کودک آلفا رومئو پخش اسباب بازی توحید فروش عمده اسباب بازی توحید تویز | bedrive