معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5 | bedrive

به دلیل نوسانات قیمت در ایران کمی بازار فروش خودرو جک اس 5 با روند نزولی همراه بود اما بعد گذشت از نوسانات قیمت ها، این خودرو فروش چشم گیری داشته است. این خودرو از نظر شکل ظاهری بزرگ و جادار است و جزء خودروهای شاسی بلند محسوب می شود. همین امر موجب شده است که این خودرو همچنان در بازار فروش بالایی داشته باشد. شاید هیچ کس باور نداشت که جک S3 بتواند خود را به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب‌ترین خودروی جک در ایران معرفی کند. این خودرو که به عنوان یک کراس‎اور شهری کوچک معرفی شده است، کیفیت ساخت بالایی دارد و ایمنی آن قابل توجه است. اگرچه ظاهر خودرو هنوز هم شبیه به خودروهای کراس‎اور است، اما الگوی اصلی طراحی خودروهای جک را حفظ کرده است و از بسیاری از جهات می‌توان آن را یک شاسی‌بلند کوچک معرفی کرد.

http://besturnblog.ir

جک برای نمای پشت اس5 نیز سراغ خودرو معروف آئودی Q5رفته و الهامات خوبی از آن گرفته است. طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب باعث شد تا بخش اعظمی از جامعه که قصد خرید ماشین شاسی‌بلند را داشته ولی توانایی پرداخت هزینه برای برندهایی مانند هیوندا و تویوتا را نداشتند، با آغوشی باز از جک S5 استقبال کنند. شرکت کرمان موتور نمایندگی رسمی این خودرو در ایران می باشد و تقریبا در تمامی نقاط ایران نمایندگی دارد و این خبر خوبی برای خریداران این خودرو می باشد زیرا با افزایش نمایندگی های کرمان موتور قطعات این ماشین راحت تر پیدا می شود. جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک روان شهری در حدود 9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.

  • یکی از راه کارهای موثر برای خرید خودروی جک S3 استفاده از امکانات و مزایای فروش اقساطی کرمان موتور با استفاده از خدمات شرکت سایا خودرو می باشد.
  • این خودرو در کنار امکانات جالب و خاص خود، ایمنی قابل قبولی دارد و مصرف سوخت آن هم پایین است.
  • بعد از محبوبیت جک جی 3 هاچ بک ، جک جی 5 هم به دلیل ظاهر زیبا و عمکرد خوبی که دارد مشتریان زیادی در کشورمان پیدا کرده ادامه مطلب…
  • اما مهم ترین تفاوت نسخه ی اتومات نسبت به نسخه دنده ای، جعبه دنده ی آنها است.
  • تولید کنندگان در ساخت این خودرو از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده اند و توانسته اند خودروی را طراحی کنند که دارای بدنه محکمی باشد که ایمنی سرنشینان را فراهم کند.
بخوانید:  بررسی جک S5 کراس اوور محبوب و نسخه چینی هیوندا توسان خودرو45 | bedrive

یک مجله خبری خودرو بی درایوشگر بزرگ لمسی، پانوراما، سانروف، چراغ‌های LED و دوربین ۳۶۰ درجه از آپشن‌ها و امکانات سی هائو X5 است و احتمالا با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار به بازار می‌آید. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای جک دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. + مزیت‌های جک j4 چیست؟ این ماشین دارای مزایای بسیاری است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به فضای زیاد کابین، استهلاک پایین، طراحی زیبا، سواری نرم و مصرف سوخت کم اشاره کرد. + مزایای ماشین jac S5 چیست؟ مهم‌ترین مزیت‌های این ماشین توان فنی بالا، امکانات رفاهی مطلوب، بازار خرید و فروش خوب است. در پی گسترش تولیدات کارخانه JAC، سال 2001، سهام این شرکت خودروسازی تحت نام جک موتورز (Jianghuai Automobile Co., Ltd) وارد بازار بورس شانگهای چین می‌شود و رفته رفته ارزش سهام این کارخانه بالاتر می‌رود. با توجه به آمار خرید خودروهای جک S5 و S3 و همچنین J5 می‌توان این سه مورد را انتخاب کرده و آنها را در صدر فهرست خرید ایرانی‌ها قرار داد.

همچنین وجود ۵۰۵ لیتر فضا در بخش محفظه بار این خودرو باعث می‌شود تا ظرفیت مناسبی جهت جای دادن اسباب و وسایل سرنشینان در این قسمت وجود داشته باشد و خانواده‌ها از این حیث با مشکل اساسی مواجه نباشند. JAC برای عقب نماندن از قافله شرکت‌های خودروسازی دیگر، تصمیم می‌گیرد با توجه به علاقه مردم به خودروهای آفرود، به این بازار هم نفوذ کند. پس خط تولید خودروهای SUV خود را در سال 2006 راه‌اندازی می‌کند و اولین خودروی آفرود خود را با نام Rein تولید می‌کند.

بخوانید:  تاریخچه شرکت خودروسازی مدیران خودرو MVM مجله بیمه | bedrive

راهنمای خرید

این خودرو با طراحی و ظاهر بی نظیری که دارد به عنوان جدیدترین و به روزترین خودروهای کراس اورهای لوکس در بازار ایران به حساب می آید. با توجه به تحریم های اقتصادی در ممانعت از واردات خودرو بستر برای عرضه خودروسازان چینی فراهم شده است. این خودروسازان خودروهای کراس اورهای لوکس نظیر جک کی ام سی را طراحی و روانه بازار کنند. چراغ ها و پنجره بزرگ در جلوی خودرو نشان دهنده طراحی جدید به کار رفته در خودرو است.

خودروی جک S5 اتوماتیک سال 1397